mandag 16. mars 2009

Klart for teselskap!

Da jeg var en snartur i byen, kom jeg over disse bittesmå glassene/koppene på Fretex, 5 kr per stykk. Perfekt for Lille Gledes første "teselskap", tenkte jeg. Og sååå søte! Bare noen lekre, små muffins og litt rød saft som mangler. Før den tid, skal de få stå som dekorasjon på en hylle på rommet hennes. Kanskje i min gamle settekasse som jeg fortsatt leter etter hver gang jeg er hjemme?Kom også over denne utrolige fine "koppen". Elsker blomsten inni. Den har noen små "flekker" her og der, men det er bare sjarmerende, synes jeg. Herr Glede sier at svigermor har flere kopper i denne serien! Stemmer det, svigermor?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...