onsdag 1. januar 2014

Velkommen...


… 2014! Jeg skal starte det nye året med blanke ark i min nye almanakk fra Bjørg Thorallsdottir. En omtenksom gave fra min kjære tante. Har ønsket meg en slik i flere år - så jeg ble veldig glad da jeg pakket opp denne julegaven!




Jula 2014 ble ikke blogget om her i Svingen, det ble bare slik denne gangen. Snart fyller Glede-bloggen 5 år, og jeg tenker å fortsette å dele små og store gleder her inne - når det passer slik.

Ønsker alle mine lesere et herlig 2014! 

Klem



4 kommentarer:

  1. Så nydelig bok du har fått:) Jeg satt nylig her og "husket at jeg hadde glemt" å kjøpe personlig kalenderbok!!! Får jo på jobb men det blir noe helt annet..... men den får klare seg foreløpig, sammen med fem veggkalendere som har dukket opp fra gavehauger til jul/bursdag her i huset de siste ukene;) Riktig godt nyttår til deg:) Klem

    SvarSlett
  2. Er ikke alt man rekker over i julen :) Kanskje spesielt ikke å oppdatere blogger, hehe!!
    Godt nyttår! :D

    SvarSlett
  3. Åh, jeg elsker fine almanakker. Nå er det så forfriskende og inspirerende å ha hele 2014 å fylle med fine ting, synes jeg. Riktig godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Godt nyttår, kjære fine du!
    Plutselig hadde jeg litt ledig tid til å kikke innom favorittbloggene :) Mens jeg hører Alfred klagepludre nede.. Pappa sin tur i kveld..
    Så fin almanakk! Jeg liker følelsen av en ny kalender.. Der jeg kan fylle inn fine planer, glade bursdager og jubileum :)
    Ønsker deg en fin onsdagskveld videre. Jeg skal prøve å kikke innom deg oftere nå fremover :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...