mandag 17. januar 2011

Trenger råd om opplasting av bilder!

Endelig sitter jeg oppreist etter en liten uke med influensa. Lengter etter å komme meg en tur oppi huset og se hva de har gjort den siste uka. Forrige uke begynte de nemlig å ha på veggplater... Framover venter masse valg, innkjøp, maling, tapetsering og innredningsarbeid. Spennende!



Men så over til det jeg behøver råd om. Forrige uke fikk jeg problemer med å laste opp bilder på den andre bloggen, HusGlede. Jeg fikk beskjed om at jeg hadde brukt opp lagringsplassen i Picasa. Jeg forstår ikke hvorfor dette skjer på den nyeste bloggen (ca 3 mnd), og ikke på denne bloggen, som snart er 3 år? Jeg leste et sted at jeg kunne laste inn bildene via Photobucket, og det har jeg fått til - men det funker ikke når jeg skal legge til bilde som gadget, for eksempel. Jeg ser at jeg kan kjøpe meg mer lagringsplass i Blogger, men er litt skeptisk. Noen som har opplevd dette og har noen gode råd?

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Glede!
    Jeg pleier å bruke Picasa også, men aldri hadde hatt problemer med å laste opp bilder. Men jo visst laster jeg opp bildene eller collagene ikke før de blir litt forminsket. God bedring videre!
    Klem fra PiPa

    SvarSlett
  2. Usj, så du kom ikke unne influensa du heller :/ det er så mye som går nå, atte føy.. Men godt å høre at du er på beina igjen, og det blir spennende å sette i sving med alle valgene i huset fremover. Morsomme og spennende valg :) Gleder meg til å følge med!
    Kan desverre ikke hjelpe deg med bildeproblemet, har ikke det samme på blogg.no.. Håper du finner ut av det :)
    I helgen dro jeg en tur hjem til Toten, og det var så godt å se dem alle igen (etter en jul uten å se dem i det hele tatt).. Filip er finere enn noengang :) Ø dro til alpene, på den årlige gutteturen, på lørdag, så vi mister noen kjærestedager til.. Dette er den største ulempen med denne pendlerhverdagen, det er vanskelig å gi slipp på de få dagene vi har sammen.. Men han trenger kompistid og hvem vil vel ikke kjøre i franske fjell med puddersnø? Jeg velger å tenke at han fortjener det (og det gjør han også)..
    Godt nyttår forresten! håper du hadde en fin jul, at dere koste dere masse :) Tenk at vi allerde er i midten av januar!? makan..
    Puh, der hadde jeg en utblåsning, jeg må bli flinkere til å legge igjen spor hos deg oftere, slik at du slipper et angrep av kommentarer som disse :)
    Ønsker deg en fin mandagskveld, frisk som en fisk
    Stor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...