fredag 7. oktober 2011

Jeg må skjerfe meg!


Ja, jeg må skjerfe meg! Må du?
I kurver og skuffer hjemme hos oss har jeg maaange skjerf jeg har samlet opp gjennom årene. Synes det er en genial måte å pynte opp et antrekk på, samtidig som det er lunt og godt om høsten og vinteren.


Her er mine favoritter for øyeblikket. Fra venstre et skjerf fra IB Laursen, et fra Soaked in Luxury, en "hals" fra Bik Bok (og et uglesmykke fra Arts and crafts) og et skjerf jeg har brukt myyye fra House Doctor.


Har du vært innom Bolina sine nettsider? Her har de en del flotte skjerf. Dette ovenfor er nok litt utenfor min prisklasse, men fint er det. De to under er begge fra beck søndergård, og jeg kommer nok til å kjøpe meg et i dette merket.




Høstferie og en dag for meg selv, betyr god tid til å planlegge helgemenyen. Da tar jeg gjerne frem min utklippsbok, og i dag falt valget på "Fredagskylling". Oppskriften har jeg prøvd før, og den falt i smak!


Venter besøk fra min kjære bror og damen i morgen. Kanskje blir det blåbærpai?


Siden de er vegetarianere lurer jeg på å lage pizza med smeltet ost og frisk salat på toppen (med avokado, asparges og tomat).
Elsker å drømme meg bort i oppskrifter!

3 kommentarer:

  1. Fine skjerf du har der :-)
    Jeg er nok ikke en skjerf-person, føler at de er litt i veien, men prøver å være 'flinkere' til å bruke skjerf til å piffe opp et antrekk. Men utover dager forsvinner det som oftest.
    Happy Friday til deg også :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. For noen fine skjerf. Tror jeg er like glad i skjerf som deg! Og det har jeg en mamma som er også, så vi byttelåner og det er fint.

    God helg! Mmmm, nå ble jeg sulten.

    SvarSlett
  3. Så mange fine skjerf du har! Men jeg trenger nok ikke skjerfe meg så alt for mye - bruker det nesten aldri!
    Riktig god helg til deg!
    KLem fra Lunalu - som nå vender tilbake til epletreet

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...