søndag 29. september 2013

Favoritter på hylla



Da jeg kikket på Muuto-hylla i går, slo det meg at mange av mine favoritter var samlet her. Ikke helt tilfeldig kanskje, men likevel ubevisst..

Glede-vasen "troner" øverst..!


Boliglivbladene er de eneste bladene som ligger fremme, og forsåvidt de eneste jeg tar vare på.. Har samlet på dem siden jeg begynte å abonnere for fire år siden, og tar dem frem igjen og igjen. Et fantastisk magasin! Folk som stikker innom blir gjerne sittende å bla i dem også.. Det skjønner jeg godt!

Grevinden og Lykkesmeden av Sif Orrelana er ei nydelig livsstilsbok! Boka med fuglelyder er en favoritt hos alle i familien. Lotusbollen havnet i handlekurven inne hos Fjeldborg, da jeg og Lille Glede handlet bursdagsartikler her om dagen.


Kurven fra Rice kjøpte jeg i Trondheim for noen uker siden. Farget med naturlig farge! Anna Black-vasene er så flotte, synes jeg!

2 kommentarer:

  1. Går det an å abonnere på BoligLiv? Jeg går og venter og venter og venter, for så å være blant de første på Narvesen når de blir satt ut i hylla en uke senere enn i Danmark... Så absolutt det beste interiørmagasinet! Mange flotte favoritter du har :)

    SvarSlett
  2. Ja, du kan abonnere! Send en mail til Boligliv og de hjelper deg! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...