fredag 14. februar 2014

Loftstua...


Nå brukes den mest til avslapping mens ungene løper rundt og leker, og til hverdags ligger det som regel nyvaskede klær oppå den og venter på å bli lagt i riktig klesskap. Det perfekte sted å sette seg med en god bok (helst engelsk nå for tida..).


Muuto-bollen var belønningen for vel overstått muntlig eksamen før jul. Synes den er så flott å se på - og den er genial når man skal sette frem litt snacks når det er besøk i sofaen. 


Paljettputen har fulgt oss siden årene i Trondheim. 
Sofabordet var jeg så heldig å arve fra mamma.


P.S. Planen er å oppdatere mer ofte fremover, særlig med fokus på matlaging! Jeg savner bloggen, men har valgt å ta videreutdanning, og må ta konsekvensene av det. Når jeg har fri, er det familien som kommer først! Legg gjerne en kommentar og fortell hvordan det går med DEG! :)

2 kommentarer:

  1. Hei du - fint å se livstegn her inne, vet litt om hvordan det er å ta videreutdanning innimellom alt annet:) Takk for trivelig hilsen inne hos meg, hadde like fargerik kombinasjon til frokost i dag også vi da;) Fant forresten de to vasene jeg satte av til deg mellom mye rot i et skap mens jeg lette etter noe annet her om dagen - kom ikke å si at vi ikke holder det vi lover;)))) Åpent i dag mellom 12 -14 bare til info:) Ha ellers en strålende lørdag:) Klem

    SvarSlett
  2. Veldig koselig å lese både husblogg og interiørbloggen din! Du er kanskje den som har inspirert meg mest når det kommer til interiør. Du lager egne veier og har din egen stil, det digger jeg! Ikke minst noe jeg streber etter selv i en ellers materialistisk verden..
    God søndag videre :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...