onsdag 28. april 2010

Nå mangler bare sola!

Utemøblene er på plass utenfor kårboligen... I helga spiste vi middag der - herlig! En ny opplevelse å kunne gå ut døra og komme rett "ut i det fri"! Noe annet enn en liten balkong i 8. etasje på en høyblokk!

Nå venter vi på VÅREN!! Vi har hatt snø og minusgrader denne uka... Lite vits å irritere seg over, men jeg må si gleeeeder meg på sol og varme nå!
Nå har jeg jobbet fullt i to uker, og gleder meg på helg og frionsdag igjen fra neste uke.
Happy torsdag alle sammen! :)

3 kommentarer:

  1. Oh, herligheta, så stor kosepus har blitt!! :D Han var jo bare minien sist vi var hos dere... Hoi, er vel en stund siden det da, juletider! Så koselig ut der da, skjønner dere har det godt på landet! :)

    SvarSlett
  2. Skjønner godt at det skal bli deilig med helg og fridag da ja :) Det jeg savner aller mest å bo midt i byen er akkurat dette du nevner - gå ut i det fri og ha mark rett rundt hjørnet. EN DAG skal jeg bygge og bo også, og det gleder jeg meg til :) men først skal jeg kose meg i leiligheten vår her i hovedstaden litt til.. For det gjør jeg :) Sov godt, glede

    SvarSlett
  3. ...Sommeren kommer veldig snart nå gLeDe..
    Lover deg:)

    Fiiiiiine pusen
    *Me Love*

    Klem på deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...