søndag 2. juni 2013

// Bjørg Thorhallsdottir //


Forrige søndag var jeg på åpning av kunstutstilling.
Jeg har ei drivende dyktig tante som sørget for at flotte Bjørg Thorhallsdottir kom med sine nydelige bilder hit til Nordmøre. Det er flere år siden jeg leste om henne første gang, og jeg har lenge ønsket meg et bilde av henne.


Bjørg fortalte om hvordan hun lager bildene. 
Et sjarmerende vesen med en utrolig morsom og smittende latter! 


Et lite glimt av noen av bildene. Kanskje kjøper jeg et bilde i løpet av sommeren?

Bildene henger på Otnesbrygga i Valsøyfjorden hele sommeren. Oppforderer deg til å ta en titt om du bor i nærheten! Hun selger også bilder på nett. 


Jeg kjøpte ei bok hun har laget kalt "Mot" og hun signerte mens vi småpratet. 
En klem og et bilde fikk jeg også. 


1 kommentar:

  1. Fine deg, jammen var det et flott bilde av deg:-)

    Og Bjørg er utrolig flink! Liker så godt de personlige, unike bildene. Kjøpte et til broren min og svigerinnen min da de giftet seg for to år siden. Og mamma har et hjemme som jeg er veldig glad i.

    Håper alt er bra med deg, det blir litt sjeldne kommentarer fra meg, men det er bare en prioritering jeg har gjort for å ikke bruke så mye tid på nettet- men jeg leser ALT du skriver og blir glad av å følge hverdagen din.

    Ønsker deg ei strålende helg, her skal vi feire en venninns 30-årsdag, og jeg vet det venter hjemmelaget, deilig indisk mat på oss. Herlig!

    Gode klemmer til deg

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...