torsdag 19. juli 2012

Fin eller ikke? Hva synes du?


Jeg liker den i alle fall. Det var litt sånn kjærlighet ved første blikk, egentlig.
Herr Glede er ikke helt sikker. :)


Var i Kristiansund her om dagen, og oppdaget en herlig butikk ved en tilfeldighet; "Mio`s skattekiste". Hadde en hyggelig prat med innehaveren - ei blid og tydeligvis veldig driftig dame. Imponert over hva hun har fått til! Her var masse flotte bruktmøbler av alle slag, og i tillegg selger hun egenproduserte ting. Kurs har hun også. Anbefaler alle som er ute etter brukt og unikt å ta en tur innom... 

Jeg måtte bare kjøpe denne "kontorstolen". Den passer perfekt foran Mac`en. Innehaveren Elisabeth, var så snill å passe MiniGlede mens jeg småsprang med stolen opp i bilen. Så for øvrig flere andre stoler og møbler jeg gjerne kunne tatt med hjem. Kanskje neste gang?


Hva synes du om stolen da?


10 kommentarer:

  1. Jeg synes stolen var kjempestilig! Og så fint det ble på loftstua di:)

    SvarSlett
  2. Den var stilig stolen, og unik. Litt sepsielt artig å ha noe ikke alle andre har er det ikke? :D

    SvarSlett
  3. Stolen er jo gøy asså! ;)
    Jeg falt egentlig pladask for den søte skrivepulten jeg ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det - og vet du, det var pappaen min som laget den på sløyden da han var 14 år! Veldig glad i den pulten som du sikkert skjønner... :)

      Slett
  4. Veldig fin! Håper du har fine sommerdager.

    SvarSlett
  5. Stolen er FIN! Huset ditt blir mer og mer et hjem! Så koselig det ble.
    Klemmer fra PiPa

    SvarSlett
  6. Kjempekul!! Så dumt jeg ikke er så ofte i Kr.sund...!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  7. Søk henne opp på facebook og lik. Hun legger ut bilder etterhvert som varene kommer inn, og da tror jeg hun holder av. Jeg har iallefall holdt av en stol til.. Hihi.. :)

    SvarSlett
  8. Den e jo supercool Kristin!! Bra kjøp :-) glæde mæ te å sjå ainner stol`n! :-)
    Fant mye fint på FB siden hennes ja!! Takk for tipset :-)
    Klem ☺

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...