torsdag 5. juli 2012

Rosa sofa...

... ble det ikke. Hva det blir i stedet, får du snart se og høre..

MEN - jeg har funnet ut at jeg omgir meg med masse rosa likevel.
Har litt dilla på neonrosa for tiden.

Gjør meg glad!


Rosa 1: stjerneskjerf fra Beck Søndergaard.


Rosa 2: pute i sofaen.


Rosa 3: ny ladning washi-tape er innkjøpt. Brukes til alt mulig!


Rosa 4: sommerens brødkurv.


Rosa 5: jeg og Lille Glede har lakket neglene våre. Første gang for min del...



Rosa 6: dette synes jeg er et kupp. Ser at nettbutikker selger slik nylonhyssing til 10 kr meteren. Jeg kjøpte denne rullen med 120 meter hyssing for 52 kr på Byggmakker.


Rosa 7: jeg var innom et "hagetelt" her om dagen, og gikk ut igjen med 3 stk rosa hageblomster.


Rosa 8: herlige, rosa servietter til herlig sommermat!


Rosa 9: favorittkopp fra Rice. Gave fra ei god venninne. 

Har mer rosa på gang. 

Ha en goood fredag i sola!


3 kommentarer:

  1. Hei der på andre sida fjorden:) I dag bør du sjekke bloggen min og legge opp til båt-tur innover fjorden;) I Todalen er det masse som skjer i helga - i tillegg til det som står i innlegget mitt er det også åpen låvefest med flere band på lørdag kveld......:) Og helga ser ut til å bli fantastisk værmessig....:) Klem

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se sofaen!:)
    Har sansen for rosa kjenner jeg, selv om det stort sett er bare på lillemors rom fargen er tilstede.
    Ha en flott kveld og ei god helg vennen!!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Jeg kan rigtig godt lide din blog og de mange inspirerende indlæg du har lavet. Jeg glæder mig til at følge med her.

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...