tirsdag 17. juli 2012

Jeg skulle jo vise dere noe!



Fantaserte jo om en rosa sofa for noen uker siden... Min kjære, kjære Herr Glede sa følgende: " Du må gjerne ha masse rosa puter, men kanskje ikke rosa sofa..?", og dermed konkluderte jeg (og vi) med at denne sofaen fra Living måtte bli perfekt i stedet! Glad for den avgjørelsen. Bra noen "tar meg ned" innimellom... :) Vil du se hvordan det så ut før, klikk her. Fikk solgt sofaene, og de passer mye bedre inn der de står nå.


Det var på nettsidene til Living at vi fant denne søte sofaen (passet perfekt i forhold til våre ønsker), og det viste seg å være et smart valg. Vi fikk nemlig sjansen til å kjøpe en modell brukt til visning i noen leiligheter i Trondheim, til redusert pris. Herr Glede var i den beste byen og hentet sofaen, og da jeg så den, tenkte jeg bare YES! Den kalles gråmelert, men jeg synes nesten den er "hvit- og svartspettet".

Er veldig i tvil om vi bør flytte lampen - hva synes du....?


Bildehyllene fra IKEA har nå blitt flyttet fra TV-stua og hit, til fordel for Muuto-hyllene.


Drømmen er å få tak i et lite, rundt spisebord å ha her - kanskje det skal være svart? Dette er bare en prøve.. Blåbordet har en gjesteopptreden, og de fire stolene som står rundt er i ferd med å bli hvite. Mangler et strøk eller to. Fikk hengt opp ei tallerkenhylle her, som faktisk har stått på boden ei stund. Akvariumet er flyttet ned på gjesterommet.




Sofabordet er forresten et gammelt, arvet møbel fra mammas side. Har matchende kjøkkenbord. Veldig glad i dem.

Trives MYE bedre på loftstua nå!!


7 kommentarer:

  1. Skikkelig fint! Sofaen passet jo perfekt.

    SvarSlett
  2. Perfekt sofa! Og så fint brudebilde av dere... :-)
    Er det en ting jeg savner her hos oss så er det loftstue. Dere har fått det så fint der, med spisebord og allting. Elsker sånne hus med nivåer der man kan se ned på andre rom. Ingen sjans å få det til her. Vi har et langt rektangulært 70-talls hus.
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig fint!!!
    Så koselig med en lite spisestue oppå her også, perfekt for spillkveld kanskje?:)
    Vi må vel se an besøk ja, kan jo ta det når sommerferien er over også. Er jo alltid så mye som skjer i ferien...
    Ha en flott dag
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Nei, hvorfor flytte lampen?!
    ...den er jo fin der:-) Kanskje du har en annen lampe du tenkte å henge opp`
    K

    SvarSlett
  5. Kjempefin!! Fortsatt god ferie! ;)

    SvarSlett
  6. Synes det ble kjempefint på loftstua jeg :D Liker sjelden slike lamper som dingler, men den der var faktisk ganske så fin. Gjorde seg synes jeg.
    Må si jeg er forelska i det lille blå bordet ditt jeg da. Synes det var heeeelt NYDELIG.
    Loftstua var så fin atte :D

    SvarSlett
  7. så koselig loftstua har blitt! likte begge de to små sittegruppene jeg :)
    sofaen var knallfin :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...