onsdag 22. mai 2013

Kan denne...?


... bli forvandlet til å ligne bittelitt på Oslolampen, tro...? Har funnet noen lampeskjermer på IKEA som kanskje kan passe. Tenker at jeg vil gjøre noe med "foten" - spraylakkere svart? Male det som er gullfarget i en kul farge?

Lampen har jeg arvet etter bestemor, så det er et møbel jeg setter ekstra stor pris på! Vi mangler litt lys i TV-stua om vinteren, så tror den skal få plass der når den er ferdig. 

Hva tror du?



Oslolampen. Bilde lånt fra raballer.no.


1 kommentar:

  1. Både den gamle og Oslo-lampen er flotte! Blir spennende å se hva du får til og hva du velger å gjøre med foten. Jeg synes den var fin som den er, men kan godt se den for meg i andre farger. Lykke til!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...