mandag 14. juni 2010

En god grunn til å blogge...

... er at det dukker opp hyggelige overraskelser!! Via Datt fikk jeg en forespørsel om jeg var interessert i å kjøpe disse herlighetene..!! Clupea fra Turi Design. Kjøpte to serveringsfat og en asjett på et garasjesalg mens jeg bodde i Trondheim, og syns dette er sååå fint!

Vi har hatt en finfin helg i den beste byen (Trondheim). Da fikk jeg med meg serviset hjem, takket være Datt og en annen venninne! Takk til dere begge.

Til slutt vil jeg takke deg som solgte meg serviset! Artig å høre at du titter innom meg, det gjør ingenting om du ikke legger igjen spor!! Gleder meg til huset er ferdig og jeg kan by på en bedre middag servert på Clupea!! Da skal jeg sende deg en tanke.
P.S: Alltid omtenksomme Datt hadde også sendt med et sett med noen kule salt- og pepperbøsser. De kommer på et senere innlegg...

2 kommentarer:

  1. Det servise er så fint. Du er helig som har fått utvida smalinga di.

    SvarSlett
  2. Det er et rå tøfft servise du har fått deg..
    Farmor hadde et slikt et,husker det godt :)

    Synes fargen på fiskene er heeerlig..

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...