onsdag 15. desember 2010

Hvorfor...



... finnes det ikke en jaktprøve man kan ta før man skal bygge hus? Føler jeg er konstant på jakt for tida; kjøkkenjakt, gulvjakt, sofajakt, tapetjakt, lampejakt og badekarjakt!


Vi har tenkt å ha et enkelt, lite badekar på et av badene. Synes imidlertid det er vanskelig å finne ut hva jeg vil ha... Har ikke funnet noen som jeg virkelig liker enda. Jeg vet bare at "løveføtter" ikke er helt meg...


Noen som har bestått jaktprøven i badekarjakt og har råd å komme med?
Bildene er lånt fra Svedbergs, Bademiljø og Hafa Baderom.

1 kommentar:

  1. Hihi, jaktprøve, den var godt! Men synes, man utvikler seg med sine oppgaver :)) Det blir fortsatt spennende med ditt hus!
    Klem fra PiPa

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...