lørdag 12. mars 2011

PuteGlede og spørsmål til deg


Her er det lite putekrig, mer puteglede! Kjøpte denne Rice-puten til Lille Gledes nye rom i dag. Barnerom fortjener masse glade farger!


"E ælska fargån i putå, mamma", sa Lille Glede (2 1/2 år). Hun satt på den mens hun så barne-tv. Den falt i smak, med andre ord!

Vi er sannsynligvis i gang med å flytte inn i huset om en uke, så jeg klarer knapt å tenke på annet. Det kribler i magen 24-7! ;) Les mer her.

Jeg fant noen fine spørsmål inne hos Maria. Kjempefint om du har tid til å svare på dem. Har du ikke prøvd å legge igjen kommentar før, er det veldig enkelt. Skriv svaret ditt i kommentarfeltet og velg "anonym" (på "kommenter som") dersom du ikke har egen blogg.


Spørsmål til mine lesere:
1. Hvor gammel er du?
2. Blogger du? (Legg gjerne igjen adressen..)
3. Har vi truffet hverandre i det virkelige liv?
4. Hvor lenge har du lest bloggen min?
5. Hvordan fant du fram hit?
6. Hvor ofte leser du bloggen min?
7. Hvilken kategori i bloggverden leser du helst?
8. Hvor mange blogger leser du daglig/ukentlig?
9. Hvilke blogginnlegg, som jeg publiserer, setter du størst pris på?
10. Hva skulle du ønsket at jeg blogget mer om?

6 kommentarer:

  1. Hei, jeg kan jo være førstekvinne til å svare:

    1. 29 år på siste verset ;)
    2. Ja, bloggen min heter Kokosbollerina og er helt ny.
    3. Tvilsomt
    4. Første gang i dag, men jeg kommer nok tilbake. :)
    5. Via-via på en bloggrunde
    6. Som sagt, første gang i dag.
    7. Hobby-interiør-mat
    8. Altfor mange...
    9 0g 10. Som sagt, første gang innom her i dag, men jeg synes bloggen din ser veldig koselig ut. :)

    PS. Knallfn pute!! :):)

    SvarSlett
  2. Ååååh, om bare en uke?? JIPPI, gleder meg på deres vegne!!!!

    1. 26
    2. Indeed
    3. Hmmm, tror det... Så lenge siden at jeg husker ikke... ;)
    4. Since the beginning of time
    5. Alle veier leder til Rom
    6. Hver gang noe postes
    7. Iiiinteriør
    8. Kremt... Mange...
    9. Herlige fargerike innlegg som dette! :)
    10. Liker deg som du er jeg, Glede-bloggen!

    SvarSlett
  3. Fine glede, håper du har hatt en fin helg! vi har hatt en herlig hyttehelg på Kvitfjell sammen med gode venner, og det var så deilig :) den aller beste måten å lade batteriene på er frisk luft, hyttepeiskos, ingen tv og god mat..
    Jeg tror sannelig det går ann å bli glad i en venn man ikke har møtt, så fin som du er!

    1. Blir 26 år i mai
    2. Ja, det gjør jeg.. På http://katrineshjerterom.blogg.no
    3. Nei desverre, men det er noe jeg håper vi kan få til en gang
    4. Du var en av de første jeg begynte å kikke innom når jeg begynte å blogge selv, og her har jeg blitt gitt, så det er vel noen år nå :)
    5. Men det var igjennom bloggen til Marthe (thinktank)?!
    6. Hver gang du kommer med et nytt innlegg..
    7. Alt fra mote og streetstyle til personlige blogger..
    8. Ganske så mange.. Har nå en liste med favoritter på bloglovin.. Kanskje 20-30
    9. Absolutt alt! men alle de gode matoppskriftene- og tipsene er kanskje favoritten.. Og nå er det veldig spennende å følge husbyggingen :)
    10. Fortsett slik du gjør :)

    SvarSlett
  4. 1. Jeg er 87mod og blir 24 til sommeren :)
    2. Ja, blogger litt sånn dann og vann ;)
    3. Nei, det har vi ikke. Men du har sikkert truffet noe av familien min :)
    4. Det var tydeligvis litt for lenge siden - EN UKE til dere flytter inn!! What - så SPENNENDE!!! :D
    5. Det kan jeg ikke huske..
    6. Jeg trodde jeg pleide å lese hvert innlegg..
    7. Jeg leser litt av alt, interiør, mamma, hobby og glade blogger :)
    8. Det er endel -men mange titter jeg bare på bildene hos og tusler videre :)
    9. Du legger ut så mange spennende oppskrifter - og en gang skal jeg prøve noe av det!
    10. Jeg liker det sånn som det er. Og jeg gleder meg til å følge innredningen i det nye huset :D

    Og nå har jeg vært i byggebloggen å snoka - så fint det blir!! Skikkelig stilig hus! :)
    Ha en finfin uke - tipper dere går med sommerfugler i magen hele tiden, det hadde jeg gjort! :)

    SvarSlett
  5. 1. Hvor gammel er du? Blir 24 i høst
    2. Blogger du? (Legg gjerne igjen adressen..) Niks
    3. Har vi truffet hverandre i det virkelige liv? NIks
    4. Hvor lenge har du lest bloggen min? En god stund!
    5. Hvordan fant du fram hit? Sikkert via en matoppskrift =)
    6. Hvor ofte leser du bloggen min? Hm, én gang i uken kanskje?
    7. Hvilken kategori i bloggverden leser du helst? Alle!
    8. Hvor mange blogger leser du daglig/ukentlig? Mange!
    9. Hvilke blogginnlegg, som jeg publiserer, setter du størst pris på? Har bredt spekter av interesser, så ingen grenser egentlig.
    10. Hva skulle du ønsket at jeg blogget mer om? Gleder meg til innlredning av nyhuset =)

    SvarSlett
  6. Heisann:)

    1. Jeg er jammen meg blitt 34 år..ugh...)
    2. Ja jeg blogger...easittliv.blogspot.com
    3. Ja det har vi, men det begynner vel å bli ei god stund siden!
    4. Jeg har akkurat funnet bloggen din.
    5. Jeg fant bloggen din reportasjen som var i surnadal sparebank bladet:)
    6. Jeg kommer til å lese bloggen din hver gang du blogger!
    7. Jeg leser veldig mange forskjellige...
    8. Å det er mange..
    9. Det må bli alle:)
    10. Blogg om det du vil:)

    Legger meg til som følger hos deg:)...Velkommen til meg du å ;)

    Ønsker deg en toppers dag:)

    Klem Elin

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...