torsdag 21. juli 2011

Den kuleste tallerkenhylla!


Mamma og pappa har kjøpt seg hus, og en del små og store møbler blir ikke med på flyttelasset. Det betyr at jeg og bror Glede får dele noen skatter mellom oss.


Denne gamle hylla har mamma kjøpt hos vår lokale interiørbutikk An Angel by my side. Hun vet at jeg liker den veldig godt, og jeg ble kjempeglad da hun spurte om jeg ville ha den!
Takk snille mamma!


Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal plassere i hylla enda, men jeg prøver meg litt frem...



Herlig slitt og litt annerledes.
Liker den så godt! :)

5 kommentarer:

  1. Fy søøøørn!!!...den e sååå tøfff:-)
    Du e heldig, væt du det!!??
    Kristin

    SvarSlett
  2. Helt enig, den var superkul!
    Likte også fiskeinnlegget :)
    Klemmer fra PiPa

    SvarSlett
  3. Aller først ;). Kul og annerledes tallerkenhylle. Og inni den skimter jeg Clupea-tallerkner. Mitt absolutt favoritt-servise ;). Bestemor og bestefar hadde det i kaffeservise på kjøkkenet sitt da jeg vokste opp - og søndagsvaflene ble servert på sild. Så når jeg ble "stor" begynte jeg å samle på Clupea.

    Tusen takk for at du la igjen kommentar på et innlegg der jeg ender opp med å vrenge sjela mi til verden. Kommentarer på slike innlegg får liksom trippel tyngde - på en måte ;).

    Og ja - det er mye å glede seg over. Jeg jobber mye med den tanken når jeg ramler ned kjellertrappa - og hormonene jobber mot meg.

    SvarSlett
  4. kjempe fin tallerkenhylle:) en slik kunne jeg også ha tenkt meg:)

    Hilsen fra Bella

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...