lørdag 16. juli 2011

Ekte vare


Da mamma skulle levere noen varer på miljøstasjonen, kom det en mann med denne "kisten".  Han hadde fått i oppdrag å rydde en hytte. "Du skal vel ikke kaste den?", spurte mamma. "Du kan få den hvis du vil", svarte mannen og mamma var snar til å ta den med seg. Deretter kjørte hun sporenstreks til meg og spurte om jeg ville ha den. Heldige meg! Den er kjempeflott! Foreløpig er den såpass skitten at den må stå ute, men vi får se om jeg tar jobben med å gjøre den ren.


Jeg synes det er flott med møbler som er slitt, dersom det virkelig er brukt og slitt. Da jeg var i Trondheim var jeg innom nydelige Cornelias hus. Der så jeg en nesten maken kiste som var litt større - men den var nok laget slik at den så brukt ut. Og prisen: 3900 kr! Hahaha! Da tar jeg heller en ekte slitt kiste gratis. :)

2 kommentarer:

  1. Hvor bor denne mannen? Det finnes kanskje noen mer skatter hos ham???
    Fin søndag, heldige deg :)

    SvarSlett
  2. Oioi, den var skikkelig fin! Og bra noen kan få glede av den videre <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...