tirsdag 18. september 2012

Manko på nattbord...



... blir det når man flytter nattbordet på kjøkkenet.


Hjørnehylla som sto her før, var litt for spennende og litt for "ustabil" for en krabbende MiniGlede.


Skapet rommer Lille Glede sine bøker og tegnesaker. Greit å kunne gjemme unna til kvelden, samtidig som det er lett tilgjengelig neste dag.


Washi-teip brukes flittig. Her henger ei kyllingoppskrift som skal testes ut i anledning Matbloggsentralens kyllingutfordring. Det blir middag i morgen, har jeg tenkt.. Orientalsk kyllingsandwich.. Mmm.. :)


Nattbordet kjøpte jeg på vår lokale interiørbutikk, som nå er nedlagt. Damene som dreiv den butikken hadde for øvrig garasjesalg i helga, og selv om jeg presterte å komme en time etter åpning, fikk jeg tak i noen godbiter. Fatet med "glasslokket" på nattbordet var en av dem. De to andre skal jeg vise frem snart.


Et av mine matinnlegg er på førstesiden på sol.no i kveld forresten. Utrolig mange treff i løpet av få timer - kjempeartig! Hjertelig velkommen til alle "nye" som titter innom!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig nattbord!!

    Hva heter den fine planten?

    Så moro da, gratulerer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så vidt vi vet er det en asalia.. Ja, den er riktig så flott! :)

      Slett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...