søndag 17. mars 2013

4 glade



1. Skaugum bestikk arvet fra min bestemor. 
Liker det utrolig godt - kjekt å tenke på at bestemor også gjorde det.


Foreløpig har det fått "utstillingsplass" på kjøkkenbordet. Forresten ganske praktisk også, for man mangler ofte en kniv når man skal smøre først prim, så leverpostei og så makrell i tomat på brødskivene til små barnehender.



2. Kusmi-te av typen Euphoria med smak av appelsin og sjokolade. Lukter nydelig, gleder meg til å smake!



3. Vakre påskeegg fra Maileg som har kommet frem i helga. Digger tanken på at det snart er PÅSKE! Den beste høytida, spør du meg.



4. Karse hører med når det er påske! Karse lukter påske!





2 kommentarer:

  1. Takk for en fin blogg som gir inspirasjon og glede i hverdagen! Jeg lurer på hvor du har bestilt maileg påskeegg? Har sett etter årets egg selv, men ikke funnet noen nettbutikk som selger dem. Hilsen Hege

    SvarSlett
  2. Herlig! Jeg gleder meg ekstra mye til påske i år. Hver dag skal nytes!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...