fredag 27. april 2012

BringebærGlede og siste sjanse


Min snille "kokketante" vet at jeg elsker alt som har noe med mat å gjøre. Hun var på studietur med tema " Den Gode Maten" denne uka, og jeg var så heldig å få ei flaske økologisk bringebær- og plommesaft som hun hadde fått tak i, i løpet av turen. Merket er Mikkelhaug og den produseres på Levanger. Saften kan blandes med vann eller farris.


Tusen takk, snille tante! Oppdaget litt for seint at jeg faktisk kunne meldt meg på denne studieturen jeg også.. Skulle veldig gjerne vært med!


Hjemmelaget fiskesuppe med sei og små fiskeboller i dag. Laget jevning av smør og kraften fra fiskebollene, samt litt vann og endel matfløte. Gulrot, blomkål, purre, paprika og en god dæsj fiskesaus.


Tilbehøret var brød stekt i panna, her med svarte sesamfrø. Dette er genialt om du trenger et godt brød i en fei! Kan også taes med på tur og stekes i "tur-stekepanna". Oppskrift finner du ved å trykke her.


Og bringebærsaft til, selvfølgelig!



Siste sjanse for å vinne øredobber i kveld!! Delta ved å trykke her
Trekker den superheldige vinneren i kveld eller morgen tidlig. 




1 kommentar:

  1. Ah, nå fikk jeg lyst på god bringebærsaft! Ha en herlig helg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...