onsdag 25. april 2012

En elefant kom marsjerende...


...ut av kjøkkenskapet. Nå har serveringsbrettet fra IKEA fått komme frem igjen. Kjekt å "oppdage" noe på nytt.


Denne krukken/boksen (sett med to) fikk jeg i innflyttingsgave av ei god venninne. Den er såpass tett at den får passe på kaffen vår.


Den beste granolaoppskriften finner du ved å klikke her. Her ser du også to av mine favorittkokebøker, begge av Sif Orellana. Ønsker meg de to andre hun har skrevet også.

God torsdag!

Obs! I morgen trekker jeg vinneren av øredobbene. For å bli med, trykk her.

4 kommentarer:

  1. Gøy å dra på oppdagelses ferd i sitt eget hjem ;)
    Krukken du fikk av din venninne var så fin !
    Jeg så det redigeringsprogrammet du hadde lagt ut, og måtte bare prøve det ;) SÅ GØY !!
    Takk for tips :)

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Fantastisk mønstermiks på benken din:)) Liker sånt....;) Er ikke SÅ opptatt av mat og kokebøker som deg kanskje, men det er jo en spennende verden å utforske.... og fine bøker er alltid stas:) Fin dag til deg der over fjorden(e) :) Klem

    SvarSlett
  3. For et artig og stilig brett!! Kjøkkenbenkene er et lite problem interiørmessig synes jeg - strides mellom å ikke ville ha noe der for å ha ryddige flater og ønsket om å pynte. Hmmm - luksusproblem vettu:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  4. Heisan Glede
    Liker den sorthvite kaffekrukka veldig godt. Jeg er i grunnen voldsomt glad i sort og hvitt i kombinasjon. I blant synes jeg det er deilig med litt rolige ting også og distansere seg litt fra fargesirkuset, men et hjem helt uten farger blir nok aldri meg.
    Deilig med fredag! Her blir det hjemmekveld med "The Voice" og innbakte pølser.
    Koselig helg til deg og dine!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...