mandag 16. april 2012

Siesta

Det har vært stille her inne den siste uka, og det er fordi min lille, fine familie har tatt en siesta... 
Tenerife!

(Det første bildet er et "selvportrett" av Lille Glede.)


Avslapping og late dager for store og små.

Mange nye inntrykk og fine opplevelser for Lille Glede - og det er stas å se for oss foreldre.




Tapas...


Barna var tidlig i seng, så jeg og Herr Glede fikk noen fine stunder på terrassen om kveldene.




To kvelder bestilte vi kinesisk take away. Veldig godt og veldig billig. 
Flere ulike retter og ei flaske vin for 20 euro!


Siste kvelden spiste jeg lammebog. Mmm...


Lille Glede fikk seg "Syden-fletter".
Så utrolig herlig med sol og varme! Nå har vi fått en tjuvstart på våren og det er godt med hverdag igjen. 


Mens jeg var borte, var jeg så heldig å vinne Matbloggsentralens påskelamutfordring!! Takk til dere som stemte! Nå er et speket og marinert lammelår fra Tind på vei til oss i posten... En ny utfordring er på gang - denne gangen er det sjokoladekake.. Kanskje kommer det et bidrag fra meg denne gangen også? Jeg elsker jo sjokolade!



6 kommentarer:

  1. Åh, så deilig! Og så herlig lille Glede er, så fin med flettene sine. :)

    SvarSlett
  2. Mmm! Ser helt fantastisk ut:)

    SvarSlett
  3. Velkommen hjem - håper dere har tatt med litt av varmen og sola...;) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Håper jeg også. Ser faktisk slik ut på meldingene.. :)

      Slett
  4. For noen herlige og flotte bilder!! Fikk innmari lyst på tur kjenner jeg!!
    Gratulerer med seieren!:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  5. Håper du tok med deg den utrolig søte koppen hjem også (den med oliven i)! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...