tirsdag 1. januar 2013

Tanker om 2013

Godt nyttår!


Da ungene var i seng i går, ønsket vi det nye året velkommen med cava og kortspill. Det har blitt tradisjon å bruke glassene fra milleniumsåret... Tradisjoner er viktig.

Jeg liker å starte på et nytt år. Da setter jeg meg nye mål, drømmer om framtida og håper sterkt at det nye året skal bringe mye godt med seg.



Noen av mine nyttårsforsetter for 2013:

// bruke tid på menneskene rundt meg //

// gi flere komplimenter //

// gå flere turer //

// bli mer miljøbevisst //

// synge mer //

// fortsette å sette pris på de små gleder //


Hva med deg? Hva tenker du om det nye året?


P.S. Jeg skulle jo fortelle om den kjekkeste julegaven jeg fikk. Det får vente til neste innlegg.. Men kan i alle fall fortelle at jeg skal ut og fly..






3 kommentarer:

  1. Godt nytt år vennen!!:)
    Godklem fra Kristin

    SvarSlett
  2. Jeg håper 2013 vil bringe med seg styrke og mot til å møte nye utfordringer....Etter snart 3 år ute fra arbeidslivet skal jeg kaste meg uti det i løpet av Januar - spennende og litt skummelt.....! Klarer jeg dette er mye vunnet:))) Ellers så er jo drømmene om masse kreativ energi kjempeviktig for meg - å kjenne at det bobler av idèer og at jeg faktisk utfører dem - DET er lykke:) Klem og gode ønsker for året til deg og dine:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...