lørdag 3. oktober 2009

Gjemt og glemt

Noe småtteri jeg har glemt å vise fram. Kjøpte denne på An Angel By My Side, en flott butikk på mitt nye hjemsted. Den hadde et lite skår, men det er jo bare sjarmerende.

Dette fatet er fra Rice og jeg kjøpte det på Lille Engel i Trondheim før jeg flyttet. De flotte fargene kommer ikke helt frem, men jeg elsker det..! Gleder meg til å servere muffins på dette. ;)
På An Angel By My Side fant jeg også denne "styggfine" boksen. Herr Glede liker som regel det jeg kjøper, men denne falt ikke helt i smak. Hehe.. Jeg synes den har sjarm jeg. Kanskje skal den få passe på Lille Gledes fargeblyanter eller andre småting?

5 kommentarer:

  1. Hei. Ja dette var sjarmerende ting. Jeg likte de i hvertfall.
    God helg*
    Klem Ann<3

    SvarSlett
  2. Åja. kobla litt feil,siden kommentaren var under de to andre kjolene;) Men brun kjole er greit. Mønsteret er i str 1 eller 2 år. De er ganske store på str, og 1 år er meningen å vare fra 1 til 2 år, hvis hun ikke er veldig stor for alderen. Skal vi satse på str 1 år?

    SvarSlett
  3. Likte VELDIG GODT fatet og boksen...

    SvarSlett
  4. SÅ mange fine skatter, og fargerike! det gjør meg glad :D likte spesielt fatet du skal servere muffins på ;) håper du har hatt en god helg, og at søndagen blir knakanes fin. Her skinner sola :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...