søndag 13. september 2009

En herlig matopplevelse!

En hverdagskveld før helga satt Bror Glede barnevakt, og jeg ba med meg min kjære mann ut for å spise middag. Vi må jo benytte anledningen mens vi fortsatt er "byfolk". :) En kollega anbefalte Graffi , en grillrestaurant i byen min. Vi så ikke en gang på menyen, for kollegaen min sa vi måtte bestille "Grillfest" - så det gjorde vi! Og vi ble ikke skuffet, for å si det sånn...
Dette var bare heeelt fantastisk godt! Maten ble servert på en diger trefjøl: tortillachips, maiskolber, kyllingkjøtt, biffkjøtt og spareribs med barbecuesaus, en bøtte med pommes frites og seks ulike sauser. Behøvde vi påfyll måtte vi bare si i fra! Anbefales!! Dette var knallbra!
Bilde er tatt med mobil, derfor litt uklart.

8 kommentarer:

  1. Hm.. Graffi altså! Noterer bak øret! Takk for tipset!!!

    SvarSlett
  2. Det hørtes jammen trivelig ut! Tenker husbonden ble glad! Ha en fin start på uken!

    SvarSlett
  3. Hehe, uten å lese noen ting tenkte jeg GRAFFI når jeg så bildet, digger den plassen! Jeg anbefaler løkringene, bruk maiskremen som dip... Mmmmm....!!

    SvarSlett
  4. Kjære Glede
    Tusen takk for søt kommentar! Nei, dere blir nok ikke kvitt meg så lett i Blogglandia, hi, hi. Jeg slutter ikke med bloggingen, selv om jeg kanskje bytter bloggportal. Så det er bare å gjøre som nissen; heng med på lasset!
    Måltidet ute så fristende ut! Likte så godt lilla-farven i bildet også. Ble så spennende.
    Spennende blir det også for dere som er på flyttefot! Tenk at du er inne i din siste arbeidsuke nå!
    Jeg jobber en del i skolen nå jeg også og hopper mellom flere klasser.(jada, vet man ikke bruker ordet klasse,hi,hi) Det er fantastisk fint med vekselvirkningen mellom søm/unger/gamle mor og skolen.
    Du må ikke stresse kjære deg med stoffet du tenkte å sende meg!
    Himmel, dere har sikkert mer enn nok å gjøre i flyttesjauen! Ha en glad siste uke på jobb, Glede! Gleder meg til å se og høre hvordan dere får det i den nye heimen!
    Stor klem fra Kaspara

    SvarSlett
  5. Åh hjelpeseg! det så, og hørtes, knall godt ut!! ingenting er jo som grillet kjøtt med deilig tilbehør.. Namnam kjenner jeg får vann i munnen her! koselig at dere får til litt dating bare dere to inn imellom, det er nok viktig :) Tenker på deg i denne flyttetiden.. Og kjenner at jeg også er litt misunnelig. Gleder meg til drømmehuset dukker opp, og jeg kan få fri utfoldelse (og ikke minst stor plass)! Men en så lenge koser jeg meg i storbyen ;) Stor klem

    SvarSlett
  6. Maten såg og hørtes berre heilt fantastisk ut! Herlig å komme seg ut og ete av og til, herlig å unne seg litt luksus:-) Merker det blir mindre no når vi har flytta på "landet", men desto større stas når det skjer. Men skjønner godt at de nytter sjansen medan de framleis bor i byen.

    Lykke til med den spennande tida framover!

    SvarSlett
  7. Nam nam. Det hørtes godt ut. Takk for tipset ;)
    Hvor ligger den resturanten?

    SvarSlett
  8. Heihei!
    Så flott at dere fikk solgt leiligheta så kjapt! Kan tenke meg til at det var godt!:)
    Tror nok at jeg må ta med meg min kjære dit en kveld vi har barnevakt, Det viktig å pleie kjærligheten også!:)
    Lykke til med flyttingen!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...