onsdag 30. september 2009

Episode 1: Nattbord

Da eier vi ikke lenger en leilighet i Trondheim, i dag ble nøkler overlevert til en flott dame på over 80 år... Håper hun kommer til å trives! :)

Jeg og mamma kjørte innom gjenvinningsstasjonen for å levere noe søppel og noe krimskrams til Fretex. Da vi bar inn kassene til Fretex, brukte jeg radarblikket og kikket rundt - og DER så jeg to, hvite kjemepfine nattbord! Akkurat slik som jeg var på utkikk etter!

Mamma spurte om vi kunne få kjøpe dem, og vi fikk beskjed om å ringe Fretex - noe jeg selvsagt gjorde. De skulle prøve å holde av nattbordene til meg når de kommer inn i butikken. De er i samme stil som denne puffen jeg kjøpte på Fretex for en tid tilbake.

Skal ringe dem igjen lørdag... Krysser fingrene for at jeg får dem. Følg med i neste epsiode... :)

3 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for deg jeg også, så spennende!
    Tusen takk for koselige ord fra deg, ble glad :)

    Kveldsklemmer

    SvarSlett
  2. Krysser fingrer og tær for deg, Gledemor!!! Bestandig artig når en finner noe en har lett etter!!!
    Ønsker deg herlige høstkvelder!!!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett
  3. Krysser fingre!! Så gøy å finne noe som er helt perfekt og man bare må ha. Håper de får bli med hjem til deg :)

    Det er lenge siden jeg har fått kommentert her hos deg nå, beklager så mye. Sånn er det med ny baby i hus, da går alt litt tregere ;)
    Men jeg titter innom og leser så ofte jeg kan.
    Ønsker deg en fin helg! Klemmer. (Vi har startet ny blogg, min gamle er nå inaktiv)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...