mandag 28. september 2009

Lite fangst - shoppeangst?

Oioi, tiden går fort i vårt nye liv. Plutselig var det mandag. Selv om det var både bruktmarked og bagasjeromsalg her i helga, ble disse salt-og pepperbøssene mitt eneste kjøp. Men er til gjengjeld veldig fornøyd med dem da.. :) Kom dessuten på andreplass i "kjærringbæring", er ganske fornøyd med det også. At det var bare fire par som deltok, behøver jeg ikke å nevne. Men - vi ligger i hardtrening til neste år! Hihi...

Vi lever fortsatt i koffert, for tiden hjemme hos mamma og pappa Glede - så naturlig nok er ikke shoppelysten så stor heller. Selv om vi har det kjempefint her, gleder vi oss til å komme i orden i vårt lille, nye hjem.
Må bare tipse om denne geniale barnesalven i samme slengen. Var på svangerskapskurs hos damen bak dette produktet, og fikk en prøve. Siden har vi vært avhengig! En heeelt naturlig barnesalve, som produseres av nonnene på Tautra. De selger også puppesalve og babyolje, og er snart ute med en krem. Les mer her.
I morgen fyker jeg og mamma til Trondheim for å klargjøre leiligheten til overtagelse onsdag. Jeg kommer sterkere tilbake, folkens! Ha en fin uke!

4 kommentarer:

  1. Lite fangst - men kjempefin! Jeg liker godt hva du har fått kjøpt! Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  2. Ja, de bøssene var supersøte, og "så Glede" ;)
    Handler om kvalitet og ikke kvantitet vettu... ;)

    SvarSlett
  3. Är de gamla eller nya? Väldigt fina?

    SvarSlett
  4. Så fine bøsser! De hadde passet til serviset jeg elsker, ikke helt samme mønster, men ganske nære.

    Salven har jeg aldri hørt om, må inn på nettsiden og kikke litt. Takk for tips :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...