tirsdag 22. september 2009

Hipp hurra for Duften av erteblomster!

Den nydelige bloggen Duften av erteblomster feirer 100 000 besøkende med en stoor konkurranse. Jeg er med! Er du?


BIG giveaway!
I anledning at jeg har passert 100000 besøk på bloggen min så ønsker jeg å feire med en STOR giveaway! Alt du trenger å gjøre er å kopiere dette innlegget og publisere det inne på din egen blogg :) Vinnerne blir trukket ut førstkommende søndag, lykke til venner! Disse herlige bloggerne som du kan se under her har bidratt med hver sin gave i denne anledningen og jeg kommer til å lage et innlegg her inne denne uken om hver og en av dem slik at dere kan bli bedre kjent med dem.


Duften av erteblomster

buda mi- haust sin lille butikk

snøstorm

urban retro med urban retro-shop


kasparas salgsblogg

2 kommentarer:

  1. Heisan Glede
    Takk for hilsen, så skjønt med senkede skuldre! Herlig og spennende med ny arbeidsplass, som DU sikkert kommer til å spre mye glede på.
    Tro om du, mesterkokk tar med deg små smaksprøver på personalrommet i blant...?
    Ja, vi skal ha høstferie til uka. Det er alltid uke 40 i Vestfold.
    Sønnene mine skal på fotballskole hele uka og far i huset jobber. Han går snart inn i sin mest hektiske periodei året , nå som statsbudsjettet snart kommer.
    Det var litt rart; ikke ha smågutta rundt i høstferien på dagtid. Vi har alltid funnet på koselige ting sammen da, og gjerne en del ting med søte, gamle bestemor. De gror til, og ville SÅ gjerne på fotballskole. Det betyr dager for meg selv og dager til søm og venninner. Blir fint det også.
    Ja, jeg er klar med Kaspara-hjerte til utlodningen til "Duften av erteblomster".
    I dag skal vi ha barnebursdag her for yngstemann som blir 7 år fredag. I dag er det alle gutta i klassen som kommer, og jeg er i full sving med baking og pynting.
    Ha en flott høstdag og masse lykke til framover på din nye skole!!!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  2. gøy at du er med :)

    klemmer fra meg

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...