lørdag 13. november 2010

Øredobbefavoritter

Da jeg bodde i Trondheim, sa en gang en av mine elever til meg: "Du e egentli ganske jålat"... (Han sa det med et smil). Ja, jeg liker å ta på meg klær og tilbehør som jeg føler meg vel i - det gir meg energi! Da jeg ble mamma, ble det for øvrig mindre lange øredobber, smykker og armbånd (ikke særlig praktisk). Nå går det mest i små øredobber. Her er mine favoritter, disse har jeg brukt om hverandre i en lang periode nå. De røde er forresten nye, men de er allerede på favorittlisten - har dem på nå faktisk.


De to øverste er kjøpt på en morsom butikk på Merkursenteret i Trondheim, der man kan få kjøpt produkter av lokale designere. "Hipp-hurra"-øredobbene, eller "Fredags-øredobbene"  som jeg kaller dem, er kjøpt på Snella og Petronella. De røde kjøpte jeg på Nettpynt.
Nå får jeg og Lille Glede straks besøk av et vennepar med datteren - det blir stas. De bor i Trondheim, så sjelden vi sees. Da skal vi servere lime- og kokosvafler.. Oppskrift kommer.

God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...