fredag 26. november 2010

Snikreklame


Siden jeg vet at noen av mine lesere er folk jeg kjenner og som bor i byda mi, benytter jeg anledningen til å drive litt reklame for en butikk i nærområdet. "Basic Outdoors", i samarbeid med Skogan friluftsgård, arrangerte denne uka en liten "event" i butikken (ligger i "gamle" Garveriet). Dessverre var vi få som møtte opp - MEN, vi som møtte opp fikk et lite moteshow av zumba-dansende jenter. Kjempemorsomt!


Her kunne man kjøpe alt fra kokosolje til jordbær- og bringebærsyltetøy fra Eide.


Vi kunne kose oss med nydelig chili-te, hjemmebakte rundstykker med godt pålegg og søte brownies og cookies. Nam!


Basic Outdoors selger Vossatassar, Kari Traa, Klâttermusen og Bula m.m. De har økologisk mel, div økologiske tørket frukt og nøtter og masse annet. Ikke minst har de deilig Nespresso og hjemmebakt kake.
Damene som har satt i gang dette, har også startet opp med Zumba-trening her i bygda!! Fantastisk at vi har slike ressurser i bygda vår!
Sender også en liten hilsen til mitt kjære søskenbarn (t.h) og hennes venninne på bildene over. Makan til sporty innsats!

1 kommentar:

  1. Hei fru Glede! Nå har jeg endelig fått vært inne å sett på boligbloggen deres, så spennende! Dere er heldige som bygger!! Også så fint det blir. Men så må jeg jo si jeg måtte lese en ekstra gang da jeg så bildet deres med navn på! Og etter å ha lest litt til så ser jeg at dere har flyttet hjem til Halsa. Besteforeldrene mine er fra Betna, kanskje vi (eller det er vel i såfall mannen din) er i familie ;) Jeg er også en Betten nemlig :)
    Kos dere med helga!!
    Ü

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...