torsdag 4. november 2010

Tapeter og tips

Jeg er på tapetjakt! Tapeten øverst til høyre, fra Flûgger farve, så jeg i et interiørblad og falt for den. Gikk inn på nettsiden og fant ut at man kunne bestille tapetprøver for 4 kr per stykk. Genialt! Bestilte prøver på disse fem. Har tidligere bestilt tapetprøver fra Wallpaper from the 70s. Noen av dem limte jeg på lerrett, og det finnes jo mye annet man kan bruke dem til også; til kort, som bakgrunn for bilder, på møbler osv. Men nå skal jeg altså få lov til å tapetsere hele vegger! Hurra! :)
Vet du om noen nettsider med fine tapeter, er jeg takknemlig for tips!


Her kommer et tips til de av dere som har små sjarmtroll i hus. Denne geniale barnesalven og andre økologiske hudpleieprodukter for mor og barn kan du kjøpe her. Vi har brukt denne siden Lille Glede var nyfødt, og den er som en mirakelsalve! Anbefales. Vi fikk vite om den da vi var på svangerskapskurs hos dama som er en av de to (ektepar og fastleger) som har utviklet produktene. For en stund siden gikk vi tom, og har virkelig savnet den - så i kveld bestilte jeg "ny ladning".


I går var vi på Kjøkkensenteret i Kristiansund og kikket på Drømmkjøkken... For en drøm. Les mer her, på vår byggeblogg.

Nå er det snart helg, folkens!
Hipp hurra!

1 kommentar:

  1. Dette posten likte jeg! Akkurat er jeg og på tapet jakt! Skal ikke være lett, blir vel å kjøre rundt i morgen- om jeg ikke bare bestiller på nett.

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...