tirsdag 9. februar 2010

Hvorfor jeg elsker jobben min...:

... Se hva som ventet på meg på rommet til en klasse jeg har, da jeg kom tilbake etter en uke hjemme med NORO-virus (omgangssyke)!!?? Alle hadde signert nederst og var sååå stolte... Under det stoore brevet, ser dere for øvrig den digre plastmatten fra House Doctor, som jeg kjøpte på Nettpynt for en tid tilbake. Den dekker så og si hele stuegulvet, så den er ganske stor. Men - alt er relativt, det sier kanskje også noe om størrelsen på stua vår!!?

8 kommentarer:

  1. Så koselig å komme tilbake på jobb til en slik beskjed liggende :) Men hva er NORO-Virus? fytterakkern, du må ikke være syk, glede! Håper alt er bra med deg ellers.. Her går hverdagen i sin vante gang.. Skole og jobb i ukedagene, med hovedfokus på bacheloroppgaven nå. Det blir spennende å komme ordentlig igang, jeg har nemlig funnet ut at jeg skal forske og undersøke behovet/etterspørsel på mitt hjemsted Skreia. Litt med tanke på hva jeg ønsker i fremtiden, å flytte tilbake dit og starte ege butikk, og da er dette en fin mulighet. Det blir mye jobb siden jeg skriver alene, men fy så spennende også! :) Ellers savner jeg Ø veldig når han er borte, og helgene er hellige sammen.. Pendlertilværelse er ikke noe spesielt å satse på, ikke over lenger tid hvertfall. Men vi holder ut! :)

    SvarSlett
  2. Dette er gleden ved å være lærer :) Elevene har en egen evne til å glede.. Jeg er også veldig glad i jobben min.. Noroviruset er noe herk vi har også hatt det...
    Siv Janne 3.tr-lærer :)

    SvarSlett
  3. Hei og god formiddag, Glede!
    Nå er du sikkert i full sving i skolestua igjen! Det er nettopp de tingene der; det fine brevet til en verdsatt lærer som er så herlig med nettopp læreryrket. Hvor ellers får man så mange søte ord og bekreftelser?
    Godt du er blitt frisk igjen! Har ikke hørt om Noroviruset faktisk. Hverken ungene eller mannen min har noensinne hatt omgangssyke, så vi får håper de sklir unna.
    Fin matte hadde du kjøpt av Tove også. Ja, de er store og gode mange av disse plastmattene hennes. Jeg kjøpte et lilla og lyst en gang, og ante ikke at det var såååå stort eller stua mi så liten...
    Ha en flott dag! Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Hei lille Glede. For noen herlige og omtenksomme elever du har. Så skjønt å få et sånt brev, og vite at de tenker på deg. Det må jo bety at du er godt likt. Vi har hatt omgangssyke i huset vi også, men det var bare ungene som fikk det, og det varte heldigvis ikke lenge. Det er en heftig greie det å tømme magen helt. Uff. Men det er godt du er frisk igjen. Det må jo være en lettelse å få lov til å fungere normalt igjen.

    Jeg synes de teppene fra HD er så skjønne. Men jeg er en av de som lurer på hvordan det er å ha et plastepppe i stuen. Er det ikke glatt under? Hmm. jeg bare lurer.

    Ha en fin dag. Klem Minmill

    SvarSlett
  5. Å, det var så søtt, kjære Glede! Håper du er frisk igjen!
    Klem fra Pillepalle

    SvarSlett
  6. Så koselig! Liker også skriften - minner meg om barneskolen;)

    God bedring - håper dere er på beina igjen!

    SvarSlett
  7. Neimen ååååå
    Så fantastisk koselig.
    Jeg ble helt rørt her jeg gitt.
    Ha en fantastisk fin helg Glede
    Drops

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...