torsdag 4. februar 2010

Gi meg en kafè!

Sola skinner fra en blå himmel... Herlig. Lyset blir bare viktigere og viktigere for meg jo eldre jeg blir, kjenner jeg. Kjøpte disse søte øredobbene på epla hos marie fly fly for en stund siden. Venter på en anledning til å få brukt dem... Savner å pynte meg litt og gå på kafè med gode venner. Synes det skulle vært noe slikt rundt her også!


Familien Glede har hatt besøk av NORO, slett ikke et hyggelig besøk. Lille Glede er fortsatt pjusk, så vi to har vært innemurt i kårboligen i snart en uke nå. Å, som jeg gleder meg til en normal hverdag.

4 kommentarer:

  1. Du får starte din eigen kafe!:) Det går an:) Så kan du gå med fine øyredobbar kvar dag!:)

    Gode helsingar frå Lønnetunet

    SvarSlett
  2. Du kan pynte deg til vi kommer på pizzafest vettu!! Gleeeder meg supermasse! :D

    SvarSlett
  3. Hufs, god bedring.

    Kjenner til det å lengte ut. Vi har jo mange kafeer rundt her, men pga været har jeg omtrent bare vært hjemme. Kan jo ikke dra med bebisen ut i sprengkulda..
    Nå ser jeg fremover mot vår og prøver å fortrenge de meterne med snø utenfor vinduene..

    God helg!

    SvarSlett
  4. Nydelige øredobber!
    Er enig i at det er koselig å gå på kafe en gang i blandt! Spesielt hvis jeg har god tid, og kan sitte og skravle litt med min kjære!!!
    Så kjedelig med virusbesøk - masse god bedring til lille pia!
    Klem fra Lunalu

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...