onsdag 11. mars 2009

Tapet i små doser...


Jeg har forløpig ikke "guts" til å tapetsere en hel vegg med fargerik tapet, særlig da vi ikke har tenkt å bo i denne leiligheten så mange år til - best at det er nøytralt når man skal selge... Bestilte jo endel tapetprøver fra Wallpapers from the 70s (0,5 euro per stykk), og nå har jeg gjennomført en av planene. Ideen fikk jeg i en utgave av Boligliv. Nå kan jeg nyte de herlige tapetene i små doser, og jeg kan enkelt ta dem ned om jeg skulle få nok.. Foreløpig er jeg imidlertid veldig fornøyd! Oppskrift; tre små lerret, litt tapetlim, en pensel og tre tapetprøver. Gjort på tre minutter.

2 kommentarer:

  1. Hei! Jeg har gjort noe av det samme. Vi kjøpte en mdf plate ca.1 meter `2.40. Jeg har to typer papeter-en på hver side, en sommer og en vintertapet...Denne er festet med to skruer. Blir vi lei hele opplegget kaster vi hele plata ut. Ja, vi er lure!! Hjertepiken

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...