tirsdag 21. juli 2009

Gledes bloggnotater

Jeg liker å planlegge... Også når det gjelder bloggingen. I tillegg liker jeg å ha ting skrevet ned, så jeg husker det! Ofte kommer jeg på ting jeg kunne blogget om, men så sitter jeg der dagen etterpå og husker ikke hva det var... Her er min løsning! Har ønsket meg denne lenge, er den ikke fin? Kjøpte den hos Petrified in Pink, nettbutikken til den dyktige damen (Petra), som har laget headeren min.

Gleder meg til å begynne å notere i denne! :)

Nå er vi kommet til Nordmøre, etter en herlig langhelg på hytta. Håper at værmeldingen ikke slår til og at det blir masse SOL! Nå går Lille Glede til "angrep" på notatboka mi, jeg må løpe... På gjensyn! ;)

7 kommentarer:

  1. Saa fin bok! Jeg liker ogsaa aa planlegge, saa kanskje jeg skulle anskaffet meg en slik jeg ogsaa...

    SvarSlett
  2. Så kuul!! Det flyter sikkert over med ideer i den der snart ;)

    SvarSlett
  3. Det er en rigtig fin lille notesbog.
    Hyg dig med planlægningen! ;-)
    Hilsen fra Charlotte i DK
    www.herhosmig.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Kjempefin bok, syns jeg ser for meg "angrepet" på boka di, har slike selv for tiden..hihi, de er bare sååå herlige:-)

    SvarSlett
  5. Så smart ;) og så stilig bok! Inspirerende å skrive bloggideèr i en sånn bok tenker jeg!

    SvarSlett
  6. Den var kjempefin!!
    Jeg burde absolutt hatt en slik også, jeg er nemlig svært glad i å skrive lister og disse har en tendens til å ligge og slenge rundt..

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...