torsdag 23. juli 2009

Sommergave...

... fikk jeg innimellom da jeg var lita jente husker jeg, det var stas! Mitt beste "sommergaveminne" var da onkelen min med familie var i Sverige, og jeg fikk en pose med mange forskjellige pastillesker! Å, som jeg koste meg med den gaven!! I dag fikk jeg en herlig sommergave av en venninne! Såå koselig. Hun hadde sett denne muggen, og tenkt på meg og bloggen min, og kjøpt den til meg.

Som dere ser, er den midt i blinken for meg; kjempefin! Tuuusen takk!


Og så House Doctor da...!
Fortalte tidligere om en pute jeg hadde kjøpt på Sweet Memories, jeg bestilte noen andre småting også, blant annet noen målebeger i melamin. Liker så godt bollene jeg har fra Rice, så måtte bare ha noen slike. Måtte smile da jeg åpnet pakken... De var litt mindre en jeg hadde forestilt meg for å si den sånn. Hihi.. Den største er "1 cup".
Men tror de blir kjekke, spesielt om jeg bruker engelske oppskrifter. Og så var de søte da! I tillegg er de veldig solide og lette å rengjøre.


Over kjøkkenbenken har vi plater i børstet stål. Det er sååå vanskelig å holde det rent over komfyren, så nå skal jeg prøve dette og håper det er en vidundermiddel! Noen som har prøvd den?

7 kommentarer:

  1. Kuuul mugge! Den ropte jo bare "Glede" da! :D

    SvarSlett
  2. Kjempe-søt liten mugge! Den må jo passe perfekt til Gladje-vasen din, eller!!?! De måle-begrene var også fin-fine, men jeg hadde også trodd de var litt større! HI-hi...

    SvarSlett
  3. Å gi sommergaver til hverandre bør helt klart være en obligatorisk tradisjon for folk flest! skal vi innfri denne tradisjonen, Glede? ;)

    SvarSlett
  4. Så koselig med sommergave! Slikt sprer glede. Og muggen var jo veldig, veldig søt i tillegg. Og det var jammen de små målebegerne også! Alle ting trenger ikke å være så praktiske har jeg funnet ut, så hvis du ikke får brukt dem til noe nyttig kan du bare ha dem til pynt. Tror det meste her i huset har den funksjonen for meg. Må bli litt flinkere til å bruke alle koppene og tallerknene jeg kjøper på loppis. Ofte havner de bare i en tallerkenhylle eller som dekor et eller annet unyttig sted:) Men estetikk er jo viktig det også!

    Takk for god kommentar fra deg, fikk helt frysning når jeg leste at ting bare blir bedre når man får barn... bedre enn dette året sier du? Åh, jeg gleder meg!

    Ha en nydelig dag Glede!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  5. Sommergave er koselig, vi har lite tradisjon med det i min familie, men det hadde absolutt vært noe å starte med. Det trenger jo ikke være store tingen, bare en liten ekstra oppmerksomhet fordi vi er glade for sommer!

    Muggen var skikkelig flott! Og målebegerne også, men ikke akkurat store nei. hehe.

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  6. Så søt ei mugge! Har lenge tenkt å bestilt meg noe i samme serie selv hos nettpynt. Utrolg koselig å få slike sommergaver! Den puta til lille glede er også utrolig søt!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...