mandag 13. juli 2009

Pute for søte drømmer

Endelig er vi i gang med å ordne det mikroskopiske rommet til Lille Glede. Et veggskap fra IKEA, står nå ferdig montert på stuegulvet og skal forhåpentligvis opp på veggen i løpet av morgendagen. Det ble for øvrig noe større en vi hadde tenkt, så blir spennende å se hvordan det blir.
I forsøk på å gjøre rommet litt koselig, har jeg kjøpt inn diverse som står klart til å henges opp, pluss at jeg har noen hyller og annet smått som skal males. Da jeg så at det var salg hos Sweet Memories, stakk jeg innom nettsiden og falt pladask for denne puten, perfekt for Lille Gledes rom - så nå er den på vei!

6 kommentarer:

  1. Så søt pute;)
    Den blir nok lille-glede glad for;)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  2. Den var kjempesøt!! Jeg gleder meg til å se rommet til Lille Glede! Også gleder jeg meg til i morgen, tapas på Solsiden, LYKKE! :D

    SvarSlett
  3. Ja, ikke sant de putene er søte.. :)

    SvarSlett
  4. Skjønn pute! Det er alltid kjekt å starte med slike proskjekter, gjøre om på hele rommet liksom. Det blir alltid litt mer jobb en man har tenkt på forhånd, hvertfall for vår del her på Linetoppen. Men alltid kjekt når man er ferdig. Og et nytt prosjekt tar form i hode...hi hi.
    Gleder meg til å se bilder!
    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  5. Kjempesøt pute, gleder meg til å se bilder av rommet etterhvert;-)

    SvarSlett
  6. Award til deg inne hos meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...