onsdag 8. juli 2009

Regnværshopping

Regnvær i dag... Jeg og Lille Glede dro til Herr Gledes jobb og spiste lunsj med han, før vi dro en tur til byen. Disse nydelige boksene fant jeg på Mitt Skattekammer. Inspirert av Datt og andre i Blogglandia, har jeg satt frem litt kronelys i en av boksene.



På Englebarn hadde de salg på puter fra danske Aspegren. Har lyst på en til, med et annet mønster.


Kjøpte også en kurv fra Rice, som jeg har ønsket meg lenge... Den får dere se en annen dag! Nå ser vi den norske filmen "Ulvenatten" her... Spennende! I morgen får vi besøk av selveste Datt og hennes kjære. Hva for noe godt skal vi servere da tro? Gleder oss.

2 kommentarer:

  1. Så fine skatter du hr shoppet :) jeg har shoppet selv i dag, men i form av klær. Det gjør godt for sjelen!

    SvarSlett
  2. Salg, got to love it! Knallfin nypute som passer så bra til de andre! :D Gleder oss veldig til å komme på besøk i dag, alltid så stas å komme til dere! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...