fredag 24. juli 2009

Pay it forward!

Tidlig i juni var jeg en av de heldige som ble trukket ut da HippieChic hadde en "Pay it forward-konkurranse" på sin blogg. Da jeg tok den siste sjekken i postkassen før jeg dro til Nordmøre, lå det en hentelapp fra Posten der, og jeg var kjempespent da jeg gikk og hentet pakken! Og se hva jeg fikk!!?? Søteste Camilla hadde funnet noe av Daisy-serviset til meg! Tuuuusen takk, Camilla! Jeg ble kjempeglad! Noen fine mufinnsformer fant jeg også i pakken.
Jeg begynner å få en fin, liten samling av Daisy fra Turi Design nå. Hva mer jeg har, kan du se her.

Og da vet dere, er det min tur! Pay it forward går ut på at jeg skal plukke ut tre av dere bloggere som kommenterer dette innlegget. Dere må sende meg en adresse, og i løpet av 365 dager vil dere motta en gave fra meg. Jeg vil gjøre som Camilla, og prøve å finne noe dere liker gjennom bloggen. Og da går startskuddet - kommenter i vei!

9 kommentarer:

  1. Førstemann ut ser det ut som..he he
    Moro det da! Sier ikke nei til en slik konkurranse.;)
    Heldig med den gaven der fra Camilla. Kjempesøt!
    God helg videre fra meg:)

    SvarSlett
  2. Så fin den var!! artig at du har funnet et så sjarmerende servise å samle på :) Storkoser meg fortsatt i Lofoten. I morgen blir der rorbu-overnatting i Henningsvær, og der er det marked i helgen :) på tirsdag går turen nedover retning hovedstaden igjen, og det skal bli litt godt å komme hjem også ;) Klem

    SvarSlett
  3. Kuuult, det var virkelig en gave spesialsydd til deg! :) Lykke til med videregiinga! :)

    SvarSlett
  4. Jeg vil selvfølgelig være med!:)
    Det serviset ditt er veldig, veldig fint!

    SvarSlett
  5. Jeg melder meg heved på :-D
    Konkurranser er jo gøy, gøy!! Og spesielt når du lover spesialtilpassede premier ;-) hehe...

    SvarSlett
  6. Kjempe-koselig det Daisy-serviset! Oppdaget faktisk at min svigermor har en del av det på hytta! :)

    SvarSlett
  7. Heldige, heldige deg!! Her hadde jo Camilla virkelig truffet blink:)Det serviset er jo så herlig retroflott at man kan få hjertebank av mindre. Tenkte faktisk på deg når jeg var på antikvitetsbutikk i Førde tidligere i sommer. Der hadde det en kjempefin skål med lokk i dette designet, men det var dessverre gått av et stort skår av det, så jeg tror ikke det hadde vært noe særlig å bruke.

    Her er det daffekveld deluxe... mannen sover på sofaen og jeg suser rundt på nettet. Magen er supermett etter en gedigen tacomiddag og alt er egentlig bare velstand - så deilig:)

    Håper du også har en super kveld Glede!!

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  8. For en flott gave!! Når slike ting kommer i postkassen har man all grunn til å smile :D
    Her i min by er det massevis av bruktbutikker, men sjelden flere ting av en serie. Men til min store glede oppdaget jeg at svigermor har en egen evne til å samle slike skatter. Jeg har allerede klart å lure til meg litt.

    SvarSlett
  9. Oi, "pay it forward" konkurranse har jeg aldri vært borti tidligere, men det var jo et veldig bra konsept! Du var jo virkelig heldig med pakken din :-) Begynner å få litt av en flott samling og!

    Det her vil jeg jo selvfølgelig være med på!

    Skal en tur opp til Trondheim i neste uke, og gleder meg stort! Hadde en fast bruktbutikk runde på mandager når jeg bodde der, og kjenner jeg har litt abstinenser nå ;-)

    Ønsker deg en fortsatt flott ferie!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...