torsdag 16. juli 2009

Fretex

Jeg, Lille Glede og Datt var på Fretex i dag. Hva kule Datt fant, kan du se her. Her er mine funn:

Bjørn Wiinblad; Aarstidene, Sommer. Kult å finne noe slikt på Fretex! 35 kr...

Mer Figgjo Flint, har noe av dette serviset fra før. Se her.. Tilsammen 35 kr.
Det var forresten snille-snille Datt som fant dem til meg, jeg gikk runden mange ganger uten å få øye på dem! Takk Datt!


En søt liten sak, som passer fint inn sammen med det andre oransje på kjøkkenet. 25 kr.

Fant også et lite bord som skal stå i et hjørne på stua, der sofaene møtes. Akkurat et slikt jeg har vært på jakt etter!! Hurra. De hadde fått det inn i dag, så tror det var skjebnen, altså! Bilde kommer..

5 kommentarer:

  1. Kjekke ting du har funnet!
    Likte kjempegodt de søte eggeglassene med fisk på. Herlige farger på de,

    Hilsen Linetoppen

    SvarSlett
  2. Jepp, en BRA dag, og BRA fangst! ;)

    SvarSlett
  3. Å ja da.. flyttet om for en stund siden, ble ikke fornøyd, og etter det har flere ting flyttet på seg frem og tilbake;-)
    K

    SvarSlett
  4. Herlige ting...har blit helt avhengig av å gå på slike bruktbutikker jeg nå...å guri...
    Har vært på Ting & Tøy i Gjøvik i dag og kom ut med to poser..hihi...skal legge ut etterhvert...
    Sååå masse som jeg trengte der..
    Skjønte at det var noe som bare ventet på deg på Fretex, jeg gikk akkurat glipp av verdens kuleste skap der jeg var i dag....grrrr....irriterende...vet ikke om jeg klarer glemme det altså...
    Oki, her ble det kvelden plutselig...
    Har du lagt merke til hvor mørkt det begynner å bli ...å nei å nei..nå kommer sikkert høsten snart...Vil ha mer sommer vettu...
    Klem fra zzzdrops

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...