fredag 17. april 2009

Endelig kom den opp på veggen!

Etter å ha stått på vaskerommet i fem uker, i mangel på riktig type skruer, har kjøkkenhyllen fra IKEA endelig kommet opp på veggen. Er ikke riktig fornøyd med "danderingen" enda, men viser noen bilder likevel.

Da vi var hos mine kjære svigerforeldre i påskeferien, fikk jeg denne ildfastformen og en smørkopp, av svigermor! De fikk det til bryllupsdagen, sammen med noen middagsasjetter som har "forsvunnet". Har nevnt det i et tidligere innlegg, men fant en likedan smørkopp hos en antikvitetshandler i byen for en stund siden. Elsker mønsteret!

Disse to fant jeg på "Tante Isabel", en bruktbutikk i byen min, for noen måneder siden. Synes de er "styggfin"! :) I følge mannen i butikken, gjorde jeg et godt kjøp, da det er et kjent tysk merke. Betalte 98 kr per stykk.

Kjøpte litt god, økologisk te uten koffein i går. Bruker som regel te i løs vekt, men noen ganger er det kjekt å bare slenge en tepose i varmvannet. Og selvsagt uten sukker - jeg er da lærer..! Anbefaler imidlertid alle å prøve te uten sukker. Det er en vanesak, og personlig synes jeg det er mye bedre uten. Da kjenner man smakene ordentlig, og ikke bare søtsmak.

Da jeg gikk gjennom kjøkkenet med kameraet, oppdaget jeg plutselig at Herr Glede har funnet nytte i den nye kirsebærkoppen min. Vi har flere orkideer stående. Et ordentlig tålmodighetsprosjekt, men kjempeartig når de blomstrer (noe jeg ikke skal ta på meg æren for)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...