onsdag 22. april 2009

Se min kjole!

Min mann fyller 30 år neste uke, og i den anledning har mitt dyktige tantebarn tatt på seg oppdraget med å sy kjole til festen. Det ble den klassiske "lille sorte" - fant ut at det var lurt, så har jeg en kjole til flere anledninger.



Hun har bloggen Utkledd, som handler om søm og redesign. Ta en titt og bli inspirert eller fristet! :)

Nå gjenstår bare å finne noe flott tilbehør.. Har lyst til å ha noe med farger, men vurderer også å bruke disse skoene, med matchende clutch, som jeg kjøpte da et vennepar giftet seg for et år siden. Men - jeg er usikker på om jeg klarer å gå i dem.. Har lite trening etter å ha gått gravid og hatt bekkenløsning. Hihi..

Nå tar jeg en liten sjanse, men jeg har bestilt denne ringen fra Snella og Petronella, som jeg forhåpentligvis får til dagen. Til ære for min kjære supermann! Han vet jo ikke om det, så satser på at han ikke titter innom bloggen i dag. I så fall; kjære supermannen min, jeg elsker deg! :) Herr Glede har mansjettknapper fra samme butikk, med navnet på meg og Lille Glede. Kjempefine!

4 kommentarer:

  1. Mozarellaretten passer perfekt som en tapasrett, så det høres ut som en god idé :D Blir veldig glad når jeg ser at du har kommentert på bloggen min, det varmer inni kroppen.. og jeg har blitt en daglig leser av din blogg! du får meg til å smile :D
    Jeg må få bestilt noen øreknapper fra Snella og Petronalla, det er jo helt genialt. Ringen var jo også kjempe fin! da blir en mann i sin beste alder glad, tror jeg. Ønsker deg en kjempe fin torsdag, glede!

    SvarSlett
  2. Ojoj, nå har jeg spekulert i å dra oppover en tur sammen med "svigers" neste uke, for så å trille ned igjen til lørdag ... Men det er kanskje like greit at jeg venter med det. Si fra når du vet for sikkert når og hvor, evt. hvorfor, det bærer =)

    SvarSlett
  3. Herr Glede har tittet innom bloggen ja gitt, så nå er hemmeligheten med ringen avslørt! Men - den store, store hemmeligheten og gaven, vet han ingenting om enda.. Å, som jeg gleder meg til å gi ham den!

    SvarSlett
  4. Å guri så kult med den ringen...helt herlig...
    Også så fin kjole..og ikke minst sko...
    Du blir reineste Cinderella der du da...

    Så kule de mansjettknappene hørtes ut da...
    Får gå inn å ikke på den siden...en stund siden jeg var innom der...

    Ha det knall ...
    Drops som er litt daff...

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...