mandag 4. mai 2009

Hvem er det som roter?

... mens man er bortreist? Forstår ikke det der altså... Et lite rotetroll kanskje? Naboen? Ikke vet jeg. Det er for øvrig ikke rotetrollet, men Glede selv som har lagt igjen "overføringskabelen", eller hva det heter, hjemme hos mamma og pappa. Dermed blir det ingen tapas-bilder med det første.

MEN - jeg har noe annet å meddele! En god venninne av meg, har også blitt frelst på interiørblogger! Hun har blitt så inspirert at hun har malt vegger og gamle møbler, vært med meg på loppemarked og garasjesalg, "trålet" brukbutikken på hjemplassen sin, kjøpt sin første Cathrineholm og i det hele tatt - blitt hekta på interiør. Hun er så effektiv at jeg blir småsvett (inspirert også da)! Og nå har også hun laget en blogg. Anbefaler dere å ta en titt innom å se på et herlig oppussingprosjekt av en gammel speilkommode hun fant da vi var på loppemarked! Og jeg vet at det kommer flere spennende innlegg etterhvert! Jeg har nemlig fått "innlegg" på msn tidligere, så hun er i gang med mye bra! Se innom Klabb og datt!


Her ser dere den nevnte kommoden. Vil dere se resultatet av "make-over`n", klikk på bildet. Søsteren hennes finner du på Ditt og Babb. Gleder meg til å se hva hun presenterer! Håper det var greit at jeg reklamerte litt for dere damer! Velkommen og lykke til! ;)

4 kommentarer:

  1. Hei Glede!

    Kommoden ble kjempeflott! Utrolig fin!
    Hilsen fra Pillepalle

    SvarSlett
  2. Takk gode Glede...du er så hyggelig med dine kommentarer hos meg=)
    Oi oi...det loppiset var jo kuli...10 kr for alt på slutten også...jippi...
    Vet du et slikt nattbord har jeg i kjelleren og..det ligner...mitt kostet 40 grrr...ja ja..ikke værst det heller da...men har for øyeblikket ingen plass til det.

    Herlig med bloggvenninner...kjenner bare en jeg...eller jeg "kjenner" jo flere da..

    Rot ja..hm..det er noen som roter her hos meg og...Helt villt det der...Jeg er selv ram på å legge fra meg klær....som en fjortis på dette området...skifter gjerne et par tre ganger om dagen...hihi....

    Jeg holder på med litt forberedelser til barnekles party her hos meg i morgen...Lager kake og muffinser...nammi nammi...
    Ha en fin kveld=)
    Drops.

    SvarSlett
  3. Heisann! Superdupert at du er med på trekning på bloggen min.

    Jeg blir sulten av å lese bloggen din.. Mmmm. litt lenge til lunsj, mulig jeg må snike meg til en kjeks..

    Den glädje vasen er jo helt h erlig forresten. :)

    SvarSlett
  4. Du må holde utkikk i Adressa etter loppemarkeder i helga, jeg er klar som et egg! hehe... :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...