torsdag 22. mars 2012

#5 og påminnelse om GAVEDRYSS



Denne utrolig gode paien koste vi oss med i går - jeg, Lille Glede og bestemor Glede. Det er butikken #5 med sin Cafè Somti, som serverer denne herligheten. 
#5 var så snille å stille med en premie i mitt store gavedryss!



"Å, der e slik sjokolade så vi kjøpt åt pappa i jula!", utbrøt Lille Glede da hun så disse boksene med lakris (jula = valentinesday). Har du ikke prøvd den lakrisen, anbefaler jeg deg herved om å prøve den! Fantastisk god!


Kunne ikke dy meg - her er Lille Glede som koooser seg (for øvrig også nyklipt - og premien hos frisøren var en leppestift...).



Cafè Somti serverer blant annet pai, Cæsarsalat, nydelige kaker og cookies - samt ulike kaffe- og kakaotyper. Maten leveres, så vidt jeg vet, fra Vårsøg hotell.


Svigermors Cappucino...


Min latte... En liten smak av byliv er så herlig i ny og ne!


Lille Glede var ikke langt unna da jeg tok bildene, ser dere...



#5 selger klær, men i tillegg skal de nå også begynne med interiør. Her er et utvalg av ankomne varer fra 
HübschDet stod også flere kasser fra Lisbeth Dahl der som skulle pakkes ut... Du finner #5 på facebook her.



#5 gir denne lommeboka til gavedrysset mitt, og du kan se de andre premiene OG delta i trekningen ved å trykke her.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...