onsdag 28. mars 2012

Vårgul




Det øser og pøser utenfor, og selv om jeg sjelden lar meg påvirke av været, kjenner jeg at det hadde vært greit med litt vårvær nå. Men det er lite man kan gjøre med været, så i stedet har jeg gått på jakt etter litt vårgult i huset. 


Jeg har snakket om knappesamlingen min før. Det er mest gamle knapper fra familiebedriften. Det ligger en prislapp med bestemors håndskrift blant knappene.. Et fint minne.


Blant favorittene er disse gule, som bare roper vår, synes jeg!



For ei stund siden, kjøpte jeg smykkelim, samt ringer og øredobbesett på Panduro


Nå ligger vårgule øredobber til tørk, sammen med en ferskenfarget ring. 

***
Trafikken på bloggen har økt veldig i det siste, og jeg har også rundet 500 innlegg. Tenkte å ha en bitteliten "gi-vekk" for å feire... Kunne slike øredobber vært en grei premie??

***


Skål fra Ting, som jeg fikk av ei venninne til bursdag (sammen med en grønn og en rosa).


Jeg er inne i en tedrikke-periode, og denne herlig gule teen kjøpte jeg her om dagen. Får et fargekick bare av å se på pakken, og både lukt og smak var god! Liker at Pukka er koffein-fri.


Glede-vasen, som er "skyld" i navnet på bloggen. Ved siden av står kjeks som skal passe til champagne. Den er forresten kjøpt på Matgaven. Har du ikke vært innom den nettsiden, anbefaler jeg deg å ta en titt. 


Neongult i maleriet vårt.


Kort fra epla som MiniGlede fikk til dåpen.


Litt påskepynt har begynt å snike seg inn også.

Det blir nok vår i år også!

7 kommentarer:

  1. Fine vårting inni Halsa......:) Her er gulvet i bakrommet til Tingstuo endelig tørt - tatt sin tid i dette været!!!! I dag starter gjennopprettingen av orden (ha ha - hvor lenge varer det i en sånn rotebutikk:) Godt å ha noe kreativt å henge fingrene i når alt renner i strie strømmer der ute:) Klem

    SvarSlett
  2. Det var jo en knallfin premie da:)

    Håper været bedrer seg til påske, for da skal vi hjem:) Åååå jeg gleder meg:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. Hei du - støvlene mine er faktisk gode gamle Viking - og jeg kjøpte dem på AURE!!! Hadde sett dem i Trondheim og tenkte å kjøpe da jeg var der sist,men orka ikke å gå å drasse på dem så det ble utsatt - og så finner jeg dem hos Strand klær her på Aure:)))) Er kjempefornøyd med dem:)

    SvarSlett
  4. Ja man må finne våren inne, når vi har bare gråvær ute! Herlige smykker du har laget! Fin premie det ja:)
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  5. Herlig gult:) Jeg er ikke så gul av meg men liker det veldig godt hos andre:)
    Knallfine knapper, tenker de blir fine smykker - for en lur idé!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin
    Ps: tusen takk for finfine ord!:)

    SvarSlett
  6. Kjempesmart. Lage øredob ler av knapper, den hadde nok jeg aldri kommet på selv. De tror jeg blir kjempeflotte :D

    SvarSlett
  7. Hei fine du og GOD HELG!!

    Nå er det så lenge siden jeg har lagt igjen et spor her, leser blogger på iphonen om dagen og da er jeg så dårlig på å kommentere. Men jeg leser hvert et ord og du spruter jo ut innlegg om dagen- jeg liker det! Og det er så flott å høre at aktiviteten på bloggen øker, det fortjener du. Jammen bra at folk kjenner sin besøkelsestid og stikker innom en av favorittbloggene mine. Gratulerer med vel overstått dåp, så ut som en fin dag. Og et herlig kakebord! Nam! Og sjokoladen i hjerteboksene var nydelig.. synd de kom frem for seint.

    Jeg stemmer jaaa for fine øredobber i go-borten:) Jeg er jo så heldig at jeg har mange av dine søte knapper i hus:)

    Ha en fiiin helg!

    Store klemmer go breed smile

    Ps: hvis du begynner å kjenne bekkenet MÅ du ta det med ro. Det er mange som starter for fort med aktivitet etter en fødsel også går de på en smell etter noen måneder. Og da kan det faktisk sitte i ganske godt. Ikke verdt det! Huff, merker jeg blir så engasjert av dette, for det har frarøvet meg så masse det siste året. Ta vare på deg selv:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...