onsdag 14. mars 2012

Sjokoladegleder



MiniGlede skal snart døpes og vi er i gang med forberedelsene.



Choco plaisir, eller sjokoladegleder, lager noen veldig søte hjerteesker med tre sjokolader i - hvor man kan få trykt på dåpsbarnets navn. Skal pynte med slik esker på bordet, tenkte jeg. Da jeg sendte en mail til Elin i Choco plaisir, ba hun meg om å titte innom sortimentet og velge ut hvilke sjokolader jeg vil ha i eskene.. Det var ikke bare enkelt, bare se her:





Bikube



Bringebærdrøm




Helt rå


Coffee please


Cognackule


Creme brulee


Sjøsprøyt




Jeg tror valget falt på creme brulee, sjøsprøyt og kanskje bikube..? Hmm... 


Ble du fristet? Husk at du kan VINNE ei ESKE SJOKOLADEGLEDER (og en pakke kaffe) i mitt STORE GAVEDRYSS! Trykk bare her.


Det finnes ikke noe som smelter så deilig i munnen og skaper slik nytelse som sjokolade. Å gi bort håndlaget sjokolade i fine esker er en glede ... å få dem er en enda større glede.

I nettbutikken har vi et variert utvalg av konfektesker, eskene er elegante og med spesialdesignet etikett. Du kan velge mellom:
Glad i deg - Gratulerer - Jeg elsker deg. Skriv i komentarfeltet i nettbutikken hva du ønsker, de øvrige eskene
får nøytral etikett.

Vi er og en av den eneste i landet som lager logo/bildesjokolade, sjokoladene blir mye brukt til firmagaver -
bryllup,  dåp og konfirmasjon.

Choco Plaisir


3 kommentarer:

  1. Gromme, skjønne miniglede:)
    Så stilig med trykk på sjokoladene - utrolig kult!
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. For en aldeles nydelig baby.... Smelt!
    Klem :-)

    SvarSlett
  3. Du gjør meg så glad, Glede! Nå var det så mye (ekstra) fint inne her, at jeg må legge igjen spor i hvert innlegg :)
    Mmmm, sjokolade.. Det beste som finnes! Kjempe fin idé å kunne gi til gjestene.. Kanskje det kan gjøres i bryllup også gitt?! ;)
    Takk for at du inspirerer meg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...