torsdag 8. mars 2012

Delt glede er dobbel glede - gavedryss hos meg!

28. februar for litt over 3 år siden, tok jeg mot til meg og startet bloggen Glede. Det har hele tida vært en kjær og gledelig hobby. Elsker inspirasjonen jeg finner hos andre, og håper jeg også inspirerer de som titter innom meg. Det er så positivt miljø her, og jeg har blitt kjent med mange fine mennesker gjennom bloggingen. 

3-årsdagen feires med ny header og et stoooort gavedryss. Har lyst til å takke alle dere som leser bloggen min og legger igjen fine kommentarer som gjør meg glad! Jeg er så stolt over å kunne presentere de som bidrar med gaver. Jeg har sendt dem en forespørsel fordi jeg liker dem spesielt godt, og er utrolig glad for at alle disse svarte ja!
Altså:


9 gaver til dere!



et valgfritt trykk i størrelsen 40x50 cm.

Petra, som er damen bak Petrified in pink, har laget både min gamle og min nye header. Jeg oppdaget henne da jeg selv vant et trykk inne hos en annen blogger. Siden da har jeg kjøpt mange grafiske trykk, samt julekort og takkekort, inne hos henne. Utrolig flink og fantastisk hyggelig er hun, Petra.

ei eske sjokolade og en pakke god kaffe.





Jeg oppdaget Choco plaisir, da jeg satt på ferja og leste Fjord1-magasinet. Umiddelbart forstod jeg at dette var noe for meg, og da jeg leste at "Choco plaisir" betyr sjokoladeglede, kan dere skjønne at jeg ble solgt! Jeg tror jeg bestilte sjokolade samme dag, både til meg selv og til bror Glede, i bursdagsgave. Det er tydelig at Elin Blindheim og de andre i Choco Plaisir elsker sjokolade, for det var rett og slett en GLEDE å spise. Nå skal vi snart ha dåp for MiniGlede, og se her hva jeg skal bestille (se det aller siste produktet)!! Var ikke disse bare helt skjønne? Inne på facebooksiden oppdaget jeg dette - gjett om jeg har lyst dit!


3, 4 og 5: Nettpynt gir
3 gaveposer fra House Doctor!





Da NettPynt kom, var det et friskt pust blant de mange nettbutikkene. Endelig kom en butikk for oss som liker farger og lekent interiør! De fører merker som Rice, Maileg, House Doctor, Blafre og Desingletters. Jeg har fulgt Tove, som startet NettPynt, fra før jeg selv begynte å blogge. Hun har den fine bloggen Lykke og lykkeliten. Jeg finner alltid noe jeg ønsker meg på Nettpynt, blant annet disse bokstavene fra Designletters og melaminbollene fra Rice (de er utrolig bra!).




6: Doce Vika gir







Jeg oppdaget DoceVika da jeg deltok i en gi-vekk på en annen blogg. Noen dager senere hadde jeg en bestilling inne. Økologisk gourmet liksom - perfekt! Tror jeg har lyst på ALT i denne butikken. Bare sjekk utvalget i sjokolade! Her har de for ekspempel økologiske chia-frø som inneholder 20 % omega 3. Les her om hvorfor du bør spise mer av det.




7: Raballer i Kristiansund gir 
en farget ledning fra selveste Rie Elise Larsen.







Raballer er nok min favorittbutikk, og det har det vært siden jeg oppdaget den. Raballer drives av ei veldig hyggelig dame ved navn Mette. Hun er opprinnelig fra Danmark og har selvfølgelig en butikk full av nydelig dansk design; klær, interiør og møbler. Er jeg i Kristiansund, jeg innom Raballer. Da jeg ble lagt inn på føden på overtid i romjula var jeg der! Som regel blir jeg værende der en liten time (blir aldri ferdig med å se..), og stikker også innom en gang til før jeg drar hjem. Kommer alltid hjem med noen fint derfra (både til liten og stor), og ønskelisten er laaaang! Mette bestiller gjerne varer fra sine leverandører i Danmark, om det er noe spesielt man ønsker seg. Og for dere som bor langt unna Kristiansund - Raballer åpner snart nettbutikk!


8: Butikken #5 i Surnadal gir
en vårlig, blomstrete lommebok fra Pieces.




Etter at jeg flyttet hjem fra Trondheim, ble jeg veldig glad da jeg oppdaget #5 og deres Cafè Somti. En spennende kombinasjon med klesbutikk og kafè i et og samme lokale. Det har blitt en nødvendighet å ta lunsjen der når jeg er i Surnadal. Fantastisk god mat (f.eks quiche, cæsarsalat og nydelige kaker), god kaffe og "kjøle trivelige" damer i butikken. Selvfølgelig mange fristelser å titte på mens man spiser..(klær altså, hihi). Her trives jeg!


9: Bestemors hage i Kristiansund gir
et gavekort!



Bestemors hage er en helt fantastisk nydelig (ja, virkelig!) kafè ved Vanndamman i Kristiansund. Endelig fikk vi et slikt sted også her i området! Hadde jeg bodd i byen, hadde jeg nok vært stamgjest - men jeg er i alle fall innom straks jeg er i byen. Innehaverne har lagt utrolig mye omtanke og arbeid i innredningen, og jeg tror alle møblene er håndplukket, brukt og malt i herlige farger, hvitt og pastell. Omgivelsene er også fiiine, så her er det flott å sitte ute når været tillater det. Masse tumleplass for barna, og en dam like ved, med masse fugleliv! De selger også "gourmetmatprodukter", barneleker og interiørprodukter. God mat og god stemning



Slik deltar du:

1 lodd for å legge igjen en kommentar.

1 lodd for å legge deg til som følger på bloggen min (bloglovin funker også).

2 lodd for å linke til konkurransen på bloggen din(bildet finner du nederst i innlegget). Utrolig kjekt om du spanderer et eget innlegg på det..! :)

Husk å skriv hvor mange lodd du tar!

Veldig hyggelig om dere også "liker" på bidragsyternes facebooksider. Da blir dere oppdatert på alle nyheter og spennende ting som skjer:









Lykke til!

OBS! Denne konkurransen er ikke i regi av Facebook.


77 kommentarer:

  1. Hei og hå!!
    jeg blir med :-)
    tre lodd?!
    K

    SvarSlett
  2. 3 år... det er lenge det: GRATULERER!
    Og herlig gavedryss du har stelt i stand...
    Prøver lykken med 2 lodd jeg :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. For en super giveaway! Og flotte leverandører du har funnet! Jeg blir gjerne med og prøver lykken med 4 lodd:)
    God helg!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  4. SÅ masse fint, og gratulerer med en gledelig treårsdag! <3 Jeg har 2 lodd. Klem og god helg!

    SvarSlett
  5. Kjære vene, dette er jo reint for mye! Så utrolig mye fint! For et gavedryss av en bloggbursdag :)
    Tenk, du var en av de første bloggene jeg begynte å følge, og her har jeg vært siden :) Du gjør meg bare så glad! Av all inspirasjon.. Matoppskrifter, kreative løsninger, se huset ta form, følge din fine gledefamilie, og se din morskjærlighet lyse ut av skjermen.. Jeg har blitt så glad i det fine bloggmiljøet vi har kommet oss inn i. For noen fine folk som finnes! :)
    Det går veldig fint at du legger meg til bloggrullen, jeg er vel ikke så nøye på det lenger. Jeg syns det er koselig jeg, at du vil ha meg her på sida di :)

    4 lodd tar jeg, takk <3

    Og hurra for den fine bloggen som fyller år!! Som ser bedre ut enn noen gang!!

    SvarSlett
  6. Så fin blogg du har og gratulerer med 3 år på bloggen :)
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 2 lodd :)
    Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Jøye ! Her var det mange fine gaver :)
    Jeg vil gjerne ha 4 lodder .

    Gratulerer med 3 års dag !
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  8. JUHUU!! Masse fint!! to lodd på meg da :) (mener jeg fikk til det med bloglovin...ja du vet meg og mine datakunnskaper....)
    klem,Marte S Otnes.

    SvarSlett
  9. Storveies! Flotte gaver og alltid like koselig å lese bloggen din.

    Ble 4 lodd på meg :)

    Lisa E Aasbø :)

    SvarSlett
  10. Så gøy! Gratulerer masse med treårsdagen!
    Har jo hatt deg på bloglovin i to år allerede, så jeg håper det teller :D
    2 lodd på meg:)
    Stor klem fra Jannike T. Betten :)

    SvarSlett
  11. fant en helt ny blogg for meg, med en give-away;) gratulerer med 3år! 1l0dd på meg.ha ei fin helg;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  12. Hei du - for et overflødighetshorn av vakre gaver:))) Jeg tenkte å prøve meg på 4 lodd, men får ikke det bildet ditt inn på siden min, får bare beskjed om at det er for stort!!! Nå er jeg ingen ekspert på den typen utfordringer, men tar det til etterretning!! DERFOR bare to lodd til meg:) Klem fra nabokommunen

    SvarSlett
  13. Hej! Så kul att hitta hit med hjälp av Petra!
    Klart att jag vill vara med och sprida allt detta fina.
    Två lotter tack! :)

    SvarSlett
  14. Åj, så fin blogg du har!! :) Fant den tilfeldigvis gjennom facebook og du er herved lagt til i bloggrollen min!:)
    Vil veldig gjerne også være med i gavedrysset/bursdagsfeiringen din og tar med meg 4 lodd!:)
    Klem og god helg, June!

    SvarSlett
  15. Wow - for et gavedryss da!!
    Jeg er med på 4 lodd:)
    Når er trekningen?
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  16. Hei :)
    Er sjølvsagt følgjar frå før, for du har ein kjempefin og gledelig blogg :)
    Super gje vekk du smeller til med her. Eg prøver lukka med 2 lodd :)
    Klem, KristiN

    SvarSlett
  17. Heisann! 4 lodd på meg, håper på like god vinnerlykke som sist!

    SvarSlett
  18. Hei :)
    Først og fremst, tusen takk for en utrolig hyggelig kommentar inne hos meg!
    Spennede blogg du har her, må sitte og lese litt her i nne nå asså :)
    Prøver meg i samme slengen på 1 lodd på dette fantastiske lotteriet - jammen meg flotte saker som gies bort :)
    Ha en fin helg!
    Hilsen Frk.Eplegrøt

    SvarSlett
  19. For noen herlige premier og Elin kan virkelig å lage sjokoladegleder, det er helt sikkert :)Trekker meg to lodd og krysser fingrene for at ett av de er lykkeloddet :)

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  20. Tjohei:) Kjempeflott gavedryss. Jeg pleier ikke å ha vinnerlykke, men prøver selvsagt likevel;) To lodd:)Klem fra Solfrid D.

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 3 år for bloggen! 1 lodd og krysser fingrer for sjokoladen:-)

    SvarSlett
  22. wow! det var litt av et gavedryss!!
    kan jo ikke annet enn å trekke 4 lodd her vel? ;)

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 3 flotte år som blogger!
    Du er en av de første bloggene jeg begynte å lese husker jeg, og du tok imot meg med åpne armer også :)
    Så klart jeg vil være med å feire deg og bloggen din!
    2 LOYKKELODD tar jeg med meg :)

    Stor klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  24. Wow, herlig herlig;O)Eg trekker to lodd og følger spent med;O)Så mange herlige premier og så mange gøye nye sider å følge med på;O)Tennene mine løp maraton i vann da eg så de dejlige bildene av fristende sjokolader;O)mmmmm...gjett om eg skal inn og titte mer der da;O)
    Stor klem fra Hanne Wolden

    SvarSlett
  25. FOR et gavedryss!! Det må jeg få med meg!
    Prøver vinnerlykken med 2 lodd.

    Jeg oppdaget bloggen din for første gang i dag jeg,
    og vil gjerne følge videre. Jeg likte meg her ;)

    //Lill Therese

    SvarSlett
  26. Åiåiåi her var det mye fint! Jeg har ikke vært inne på bloggen din før i dag, men kommer veldig gjerne tilbake hit!! Jeg prøver lykken med 4 lodd og krysser fingrene for at jeg blir en av de heldige.
    Hilsen Kaja

    SvarSlett
  27. Krysser fingre. To lodd på meg. :)

    SvarSlett
  28. Det her er det største gavedrysset jeg har sett!! Så masse fint! Ønsker meg alt:) Er jo så heldig at jeg har vunnet hos deg før, så kanskje dette er min lykkeblogg? Det er det forresten uansett, og jeg tror jeg har lest alle innleggene dine. Det er en GLEDE å følge deg Glede!

    Fortsett i mange, mange år til:)

    Klem fra trofast leser:) Som tar fire lodd:)

    SvarSlett
  29. Hei! Det var litt av et gavedryss jeg snublet over! Så mye fint å vinne, og så fin blogg å oppdage - det er jo halve gleden! Jeg lager en link som ligger i høyremargen på bloggen min, sånn at flere får muligheten! Da håper jeg at ett av mine tre lodd kan være et lite lykkelodd... ;-)

    Jeg må dessuten få skryte av den lekre headeren din - så herlig sprudlende! Rett og slett kul.

    Smil og glede fra meg :-)

    SvarSlett
  30. Oj, oj! Jeg vil være med. Er gald i bloggen din, særlig på grunn av matoppskriftene! Så fin header du har:)

    Jeg tar 2 lodd:) Har deg i rss-feeden min.

    SvarSlett
  31. Her var det mye flotte premier! :D

    2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  32. Gratulerer med bloggbursdag :D
    Prøver med 2 lodd jeg.

    SvarSlett
  33. 1 lodd på meg.
    Gratulerer med bloggbursdagen.
    (jessica_h_24.06@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Hallo, og for noen gaver!!
    Jeg må bare trekke 4 lodd, og så skal jeg se om jeg kan nevne dette i neste innlegg også. Liker bloggen din kjempegodt, vet du :-)
    klem :-)

    SvarSlett
  35. Wiiieee;) Så herlige premier du har til giweaway'en din! Takk for at du deler så utrolig mange flotte oppskrifter, selv en kokkekløne som med trenger et spark bak og ikke minst masse inspirasjon til å brette opp armene og prøve nye ting.
    4 lodd vil jeg gjerne ha:)

    SvarSlett
  36. Gratulerer med treårsdagen! Jeg prøver meg med et lykkelodd:)

    SvarSlett
  37. Satser på 3 vinnerlodd jeg ;)

    SvarSlett
  38. Ett lodd på meg! Her var det mange fine premier. Hilsen Thea

    SvarSlett
  39. Gratulerer med jubileum!! Bloggen din blir bare bedre og bedre. Jeg tar to lodd og krysser fingrene. Hilsen Åshild

    SvarSlett
  40. kan æ få et lådd!!Snille søte Tante!! MARIT

    SvarSlett
  41. Prøver lykken med ett lodd. :-)
    Randi_line@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Herlig gavedryss! Kom over bloggen din for kort tid siden, og titter innom hver dag :) Et lodd på meg! :)

    mari_thingstadberget@hotmail.com

    SvarSlett
  43. Et lodd på meg, blir gjerne med! :))

    SvarSlett
  44. Gratulerer sååå mye!! ♥

    Tar 2 vinnerlodd jeg ;)
    Har lagt ut link på bloggen min såklart :)
    Varm klem fra Ann Kristin :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir 3 lodd det, kjære du. 4 hvis du er følger i tillegg. :)

      Slett
    2. Hi hi, går fort i svingene! Ja der har du meg vettu ;) Følger deg både her og på bloglovin :)Så da blir det jo 4 lodd gitt :)

      Slett
  45. Prøver vinnerlykken med 1 lodd

    martine@readentertainment.no

    SvarSlett
  46. Da melder jeg også meg på og krysser fingrene:)
    Har lagt deg til på Blog Lovin', så to lodd til meg.

    SvarSlett
  47. Så flott gavedryss, og gratulerer med jubileum!
    Trekker to lodd! :) Fin ny uke til deg!

    SvarSlett
  48. Gratulerer! 2 lodd til meg, og ha ein fin dag!!
    Magnhild (magnhildsorlie@gmail.com)

    SvarSlett
  49. Gratulerer!!! 2 lodd på meg!
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  50. Wow, det var litt av et gavedryss! Jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  51. Prøver lykken med 2 håpefulle lodd!! Ha en fin torsdagskveld!!! Klem:-)

    SvarSlett
  52. nei jeg hadde ikke lagt igjen spor her, men jaggu må jeg gjøre det- 4 lodd på meg :))

    SvarSlett
  53. Jag tar en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Et lodd :)
    bswelde@gmail.com

    SvarSlett
  55. Hei

    Jeg er innom bloggen din så ofte jeg kan og gleder over hvor flott den er. Jeg blir både rørt og glad over alt det fine du lager ;). Enten det gjelder mat eller pynt eller stilleben, eller etasjefat "you name it". Og så har du et slik hus som jeg ønsker meg. Det var slik jeg fant jeg ;). Søkte på Nexus hus og der var du ;) Jeg bor på Averøya og kommer til å se etter huset ditt neste gang vi kjører forbi. Kan det sees fra hovedveien? Lykke til med barn og blogg. Eli

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Eli! Så utrolig kjekt å høre - virkelig. Jeg blir så inspirert av andre bloggere, så artig å høre at noen liker det jeg skriver og legger ut. :) Du ser huset fra ferja på tur over fjorden. Se til venstre for ferjeleiet, så ser du to hvite hus oppi boligfeltet. Vi har svart skråtak, og huset vårt ligger nedenfor det andre. Du kan jo komme å ringe på og ta en kaffekopp..? :)

      Slett
    2. Hei :) Det tror jeg at jeg gjerne vil. Blir så glad når du legger ut bilder fra huset ditt. Jeg kikker og kikker til øyet blir stort og vått. Ser for meg et høyt juletre på stua som man (nesten) må ha gardintrapp for å pynte øverst ( ikke nesten, man må ha gardintrapp for å nå øverst;). Jeg tar kontakt her før jeg svinger innom. Koser meg med bloggen din :) Eli

      Slett
  56. 2 lodd takk, spennende :)

    SvarSlett
  57. Oi Oi Oi!
    Jeg må nesten prøve meg!
    Mange nye ting å like- det er alltid gøy :)
    Jeg prøver med 1 lodd jeg:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  58. Kjempefin giveaway!! Jeg blir veldig gjerne med! trekker to lykkelodd følger og kommentar og krysser fingrer! Du er også velkommen til å bli med på giveawayen min, hvis du har lyst, vinn luxusopphold for to på NorefjellHytta. Ha en strålende dag! Bloggklem Franciska :-)

    SvarSlett
  59. Flott giveaway! Jeg tar to lodd, følger deg via Google Leser =)

    SvarSlett
  60. Så flott giveaway! Vi er nesten alltid i Vanndammen når vi er på besøk i Kristiansund, så jeg har gått forbi Bestemors Hage mange ganger, nmen det har alltid vært stengt så jeg har ikke fått prøvd ut verken servering eller shopping der. Jeg prøver meg derfor på to lykkelodd, en for kommentar og en for å legge meg til som følger. Du er allerede lagt til i leselisten på bloggen min. :)

    SvarSlett
  61. Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  62. Heisann. Super dupert møte i kveld!!!! Gleder meg til fortsettelsen.
    Tar 2 lodd også,jeg....med det samme jeg er her tenker,jeg:))

    SvarSlett
  63. Må jo bare hive meg på, og tar to lodd :-)

    Har stor glede av bloggen din!

    SvarSlett
  64. Så bra jeg fant bloggen din. Den er kjempe fin:)
    Blir med på give away og tar 1 lodd.
    Klem

    SvarSlett
  65. Hei, gode du:-) Er ofte innom her for å se om dere. Akkurat nå står en variasjon over din granola i ovnen:-)Tar ett lodd og blir med på trekning di.
    Håper vi ser hverandre på ordentlig til sommeren!!

    Eva Merete

    SvarSlett
  66. Hiver meg med og trekker ett lodd :)

    God påske!

    SvarSlett
  67. mamlene.blogspot.com30. mars 2012 kl. 18:02

    slenger meg på i siste liten :-) 2 lodd her

    SvarSlett
  68. Oi denne har gått meg husforbi:)
    Men nå trekker jeg 4 lodd:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  69. jeg trekker 2 lodd :) og venter i spenning på fler spennende innlegg :)

    SvarSlett
  70. Så fin blogg du har og supert tips med barnevennlige knekkebrød! Jeg tar to lodd og venter spent på trekningen :) God påske!

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...