onsdag 21. mars 2012

Eplegodt


Husker dere kjolen jeg kjøpte til barnedåpen? Tenkte jeg ville ha noen øredobber som passet til, og tok turen innom fantatiske epla, det perfekte sted for å finne noe fint og unikt! Der kom jeg over disse søte stjerneøredobbene til 59 kr! Bestilte på mandag og på tirsdag lå de i postkassa. Epla er genialt!! Og ikke bare det - de er i akkurat samme farge som kjolen! Som dere ser er jeg veldig opphengt i stjerner for tida. :)


Øredobbene kom i søt eske med rosa sløyfebånd. Kjøpte et par til i en annen epla-butikk, men det er en gave, så skal vise dem senere. Synes de var så kule/fine at jeg tror jeg må kjøpe meg et par selv også!

8 kommentarer:

  1. Fin ørepynt til kjolen - så trolig en maken til din da jeg var innom Raballer....:) Masse fint på epla, har ikke kjøpt noe enda - klarer ikke å velge:))) Klem og kos deg videre med forberedelsene:)

    SvarSlett
  2. Nydelig ørepynt, epla er genialt! Finnes jo så mye fint, stilig og unikt der inne!
    Savnet deg på barnetreningen idag men du er vel travel opptatt med dåpsforberedelser sikkert.
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hihi så søte og tøffe var de og!
    Ha en riktig fin onsdagskveld :)

    SvarSlett
  4. De passet jo helt perfekt! Jeg liker stjerner, jeg også. Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  5. Hei igjen:) Skal prøve å svare på det du spør om; Alt jeg viser av ting og tang under innlegg fra Tingstuo er tilsalgs - også de vasene:) Du spør om kafè; jeg driver IKKE kafè med salg av mat i Tingstuo, men har som regel kaffe på kanna og litt smått og godt - måtte etablere bord med stoler der folk kunne sitte ned fordi det var så mange hyggelige kunder som ikke hadde lyst til å gå he he :)))) Så det blir lett ganske sosialt om det kommer flere samtidig:) Skjønner at det kan virke forvirrende dette med kafè, jeg skriver jo også innlegg om Gammelkommunehuset på Aure som eies av Aure Kunstlag der jeg er medlem. DER er jeg med i kafègruppa og der driver vi lørdagskafè fra pinse og utover, i tillegg til når vi har utstillinger. Det er altså snakk om 2 gamle hus - på 2 steder - med to forskjellige prosjekt!! Skjønner? Bare spør mer om du/dere lurer:)) Kjempehyggelig om dere tar turen, etter påske blir det oftere åpent i Tingstuo:)) Klem

    SvarSlett
  6. Joooo da jeg legger av:)) Har dem jo ikke ved siden av meg her men mener å huske at den største står det 50,- på og den nr. 2 40,-..... så om det er godtatt så er vasene så godt som dine:) Det var de to største du mente eller? S:)

    SvarSlett
  7. Fint om du sier fra om du skal ha de vasene - blir altså 90,- for begge de to største til sammen.... Du kan ev. bruke sms til slike transaksjoner - nr. mitt er 91842562 - litt enklere enn å hoppe mellom bloggene...:)) Kommer en dame innom i dag i rotet, så jeg må rydde unna slikt som folk ser i bloggen og ønsker seg (du er ikke den første sjø:)Klem til deg i blåsten

    SvarSlett
  8. herlige stjerner!!
    jeg har faktisk akkurat likedan! både i lilla og i turkis faktisk ;) nydelige!
    ..si fra når du skal besøke tingstuo da, jeg er også "på tur" dit ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...