tirsdag 27. mars 2012

Lam(pe)



Vi har endelig fått tak i ei lampe til loftstua!


Det har vært litt mørkt på loftstua i vinter, og ei taklampe har stått på ønskelista. Da vi var i Kristiansund sist, var den plutselig der - denne lampa! 
Akkurat slik jeg hadde sett for meg! 


Det ble straks et helt annet rom. Kjempefornøyd!
 Nå må vi finne ut hva vi skal ha på veggen over sofaen, og jeg ønsker meg noen fine, vårlig puter. 
Lampa er faktisk bare ei uro, men etter tips fra butikkinnehaveren der jeg kjøpte den, fikk vi tak i ei lampeledning med sokkel på Claes Ohlson. Den festet Herr Glede inni uroen, og vips så hadde vi ei lampe! 



Jeg har fått blod på tann etter at jeg vant vaffelutfordringen hos Matbloggsentralen, så da jeg leste at det er ei ny utfordring på gang, tok jeg fram kokebøkene mine. Lam er stikkordet denne gangen. Tror egentlig jeg vet hvilken variant jeg skal satse på...!


Etter helgas kakespising er det godt med hverdag igjen, og jeg spiser gjerne små porsjoner med frukt og grønt gjennom hele dagen.


En fin dag til deg som titter innom!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med seier, og med ny lampe!!
    Var for sein til å stemme, men ser at du greide det likevel, flinka!!
    Klem :-)

    SvarSlett
  2. Oj så stilig!!! Knalltøff faktisk! Hvor kjøpte du den?
    Godt å spise litt frukt og grønt etter ei kakehelg ja, blir fort nok søtt:)
    I løpet av påsken har jeg forresten bestemt meg for at elgestifado må komme på menyen vår - takk for kokketipset:)
    Ha en flott kveld
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Heisan og gratulerer med lampe. Me bygger Nexus, så det er ekstra gøy å følge. Har de brukt ferdigmalte mdfplater på loft?
    Klem L

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...