onsdag 7. mars 2012

Tenk å ha...


.. venner som helt ut av det blå kommer med slike gaver? Jeg fikk denne skatten av ei venninne i helga. Hun hadde kjøpt den på et bruktmarked i Oslo (?). Kanskje så hun dette innlegget og tenkte på meg? Så utrolig fint gjort. Tusen takk, kjære M


Som dere ser er det en ekte Figgjo og heter Norge. Jeg har allerede et servise som har samme form (Picnic), men annet motiv, så dette passet jo perfekt! Fatet har fått plass i den grønne tallerkenhylla sammen med de andre.




Men det stopper ikke der. Ei anna venninne kom nemlig med disse nydelige skålene til meg, også det i helga (jeg ble nemlig 31 år for ei uke siden). 


Skålene er jo helt meg!


Hun hadde jo selvfølgelig hatt maleriet vårt i tankene da hun kjøpte dem (på Ting).
Takk, snille H!


Som dere ser har jeg fått meg ny header! Hva synes dere? Jeg er i alle fall utrolig fornøyd. Det er dyktige Petra med Petrified in pink som har laget den til meg. Jeg bare kom med noen stikkord og etter litt frem og tilbake, sendte hun meg denne versjonen og jeg tenkte bare JA!

Jeg kan forresten røpe at hun er en av dem som bidrar med en gave i bursdagsfeiringen her på bloggen! 
Følg med, for her kommer snart et herlig GAVEDRYSS!

4 kommentarer:

  1. Så fine gaver!! =) Morsomt Figgjo mønster! Det har jeg ikke sett før!! Ha en koselig onsdagskveld!! Klem M

    SvarSlett
  2. Så fint å ha venner som vet hva man liker:) Nydelige gaver du har fått - nyt våren: Klem

    SvarSlett
  3. herlige gaver da! skålene var bare perfekte til bildet!
    bloggtreff høres foresten kjempekjekt ut! fikk jo bare såvidt hilst på, i helga ;) men vi rakk jo både bruktsalget og ferga vår, så da så!
    et vårtreff hadde vel vært topp?

    SvarSlett
  4. Heldig du er:) Det er supert med greie venner :) Likte headeren din kjempegodt :)

    Monica;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du la igjen en glad hilsen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...